Podologie software

Ervaar de complete praktijksoftware van MijnDiAd 

 

  • Veelzijdige software speciaal voor praktijken
  • Softwarepakket met patiëntendossier, praktijkagenda, facturatie en meer
  • De meest gebruiksvriendelijke praktijksoftware, met uitgebreide klantenservice
  • Gratis trial met volledige toegang tot alle functies

Minder uren aan administratie, meer aandacht voor je vak

MijnDiAd is voor jou als podoloog dé oplossing als je op zoek bent naar de meest gebruiksvriendelijke praktijksoftware. Het is namelijk speciaal ontwikkeld om de administratie zo eenvoudig en snel mogelijk te maken van praktijken.

software voor coaches

Softwarefuncties voor podologen

Verzamel de informatie over je cliënten op één plaats. Zorg voor een actueel cliëntenbestand die je altijd bij de hand hebt. Ontdek hieronder meerdere functionaliteiten van de MijnDiAd software voor jou als podoloog.

De mogelijkheden voor jouw podotherapiepraktijk

 

De software is erg gebruiksvriendelijk en wordt in een veilige online omgeving gebruikt.

Online afsprakensysteem voor podologen

Afspraken plannen met jouw cliënten is nog nooit zo eenvoudig geweest! Jouw cliënten kunnen zelf hun afspraak inplannen via het online afsprakensysteem. Ze ontvangen een bevestiging na het maken van een afspraak.

Daarnaast zal de cliënt automatisch een afspraakherinnering ontvangen via e-mail of SMS. Zo voorkom je no-shows.

Podotherapiepraktijk facturatie

Verstuur een factuur met één klik op de knop. Elk factuur krijgt door het systeem een factuurnummer en bevat altijd de actuele cliëntgegevens.

Cliënten kunnen direct pinnen of via iDEAL betalen. Daarnaast kun je de banktransacties importeren of MijnDiAd koppelen aan je boekhoudprogramma. Zo heb je altijd actueel inzicht in jouw financiën.

m

Online cliëntendossier

Leg eenvoudig een cliëntdossier aan door aantekeningen te maken bij de afspraken. Zo kun je eenvoudig zien wanneer iemand geweest is en wat je afgesproken hebt.

Maak gebruik van digitale intakeformulieren die cliënten al vóór het eerste consult in kunnen vullen.

Afspraken plannen/verzetten en afzeggen

Online plannen

Houd controle over je praktijkagenda maar laat cliënten wel zelf afspraken inplannen. Dit kan met de afspraakplanner van MijnDiAd. Cliënten kunnen alleen afspraken inplannen in het door jou gemaakte rooster. Accepteer afspraakverzoeken zelf, of laat ze automatisch accepteren, de keuze is aan jou.

Afspraak planner voor klanten

Verslaglegging

Rapportages

Bij elk consult noteer je eenvoudig de rapportage. Wil meer structuur in het verslag? Maak dan je eigen sjabloon en voeg deze in. Of gebruik een sjabloon uit onze bibliotheek! Alle gegevens direct gekoppeld  aan het juiste cliëntdossier.

Voeg simpel een sjabloon toe aan een rapportage.

Heel eenvoudig

Facturen maken

Het consult is de basis voor de facturatie. Hierdoor kan je met één druk op de knop de factuur maken.
Een losse factuur maken gaat ook razendsnel, bijvoorbeeld als je een lesdag wilt factureren of een factuur voor een bedrijf of werkgever wilt maken.

Factuur maken vanuit consult

Probeer nu ook MijnDiAd software voor jouw praktijk! 

Probeer MijnDiAd voor 14 dagen gratis. Volledig vrijblijvend kun je alle functionaliteiten ervaren en testen. Bevalt onze praktijksoftware niet? Geen probleem, je zit nergens aan vast en er wordt nooit een abonnement gestart zonder jouw goedkeuring.

✓ 100% gratis  ✓ Je zit nergens aan vast

Team

Ondanks dat we een klein team hebben, zijn onze ambities grenzeloos. Met veel interne kennis en effectieve samenwerkingen met externe partijen zijn we continu bezig met optimaliseren en uitbreiden van onze software. Op deze manieren trachten we naar het completeren van de software, maar ook aan het versimpelen om zo de meest gebruiksvriendelijke te zijn. Naast dit complete en gebruiksvriendelijke softwarepakket, bieden wij graag de maximale service naar onze klanten. Dit zowel bij de inrichting voorafgaand, als tijdens het gebruik van onze software.

Het ontstaan

MijnDiAd is gestart in 2015 en is letterlijk een afkorting voor Mijn Digitale Administratie. Ontstaan in 2015 vanuit een studieopdracht, maar geen dag stilgezeten en zo doorontwikkeld tot een compleet softwarepakket voor vele praktijken. Met ons uitgangspunt voor gebruiksvriendelijke, maar doelgerichte software ondersteunen we reeds talloze praktijken die zo genieten van meer tijd voor hun patiënten.

Super fijne software! Al mijn consulten per cliënt altijd bij de hand. Een extra beveiliging bij het inloggen zodat alleen ik erbij kan! Precies zoals het hoort. Heel fijn systeem om ook alle inkomsten goed bij te houden. Ik ben er super blij mee!

Bron: Facebook

Charlotte de Leeuw

Praktijk Charlotte

Fijne overzichtelijke software. Ik word er dagelijks blij van om erin te werken. Mooie overzichten en niets teveel. Wat MijnDiad voor mij echt top maakt is de menselijke factor. De ondersteuning bij inrichten en waar je daarna allemaal tegenaan kan lopen is heel persoonlijk, professioneel, snel en effectief. Ik ben heel blij met mijn keuze.

Bron: Facebook

Angelique van den Donk

Inside Coaching

"Ik ben heel tevreden met het programma. Nu ik goed gewend ben ermee te werken, merk ik dagelijks de voordelen ten opzichte van de software welke ik voorheen gebruikte. Ook het feit dat ik merk dat jullie constant werken aan verbeteringen en aanvullingen, geeft mij een goed gevoel. Ga zo door!"

Ulbe Keegstra

Massagepraktijk Dokkum

Waarom podologie software van belang is?

De overstap naar podologie software, zoals die wordt aangeboden door MijnDiAd, biedt aanzienlijke voordelen, waardoor je je kunt richten op de kern van podologische zorg. Door minder tijd te besteden aan administratieve taken, ontstaat er extra ruimte om aandacht te besteden aan de patiënt. Hierdoor werk je op een efficiëntere, nauwkeurigere manier en maak je patiëntgegevens gemakkelijker toegankelijk én overzichtelijker. Je kunt eenvoudig het dossier van een patiënt raadplegen en hebt direct toegang tot de meest recente informatie.

 

Voordelen van podologie software

Met de keuze voor podologie software behoren verschillende administratieve uitdagingen tot het verleden, zoals:

  • Verlies van papieren documenten
  • Moeizame zoekprocessen naar dossiers
  • Fouten in handgeschreven documenten

Door patiëntendossiers te digitaliseren en deze efficiënt te beheren met de software van MijnDiAd, verminder je niet alleen administratieve lasten, maar draag je ook bij aan een veiligere en beter georganiseerde digitale werkplek.

 

Begin direct met podologie software

Voor podologen, acupuncturisten, fysiotherapeuten, ergotherapeuten en diverse andere therapeuten is de keuze voor de patiëntenadministratie software van MijnDiAd een overweging waard. Het is een tijds- en kostenefficiënte investering in geavanceerde software die voldoet aan specifieke wensen en eisen van de markt. Onze klantenservice zorgt ervoor dat je bekend raakt met alle mogelijkheden van de software en dat alles optimaal wordt geconfigureerd. Dit alles met als doel om je administratieve last te verminderen en je volledig te laten focussen op podologische zorg.

Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

  • Stap 1:
    Gegevens invullen
  • Stap 2:
    Omgeving aanmaken
Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
https://
.
Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
Vul het wachtwoord nogmaals in *
Wat is uw telefoonnummer?