Ervaringen
Fijne overzichtelijke software. Ik word er dagelijks blij van om erin te werken. Mooie overzichten en niets teveel. Wat MijnDiad voor mij echt top maakt is de menselijke factor. De ondersteuning bij inrichten en waar je daarna allemaal tegenaan kan lopen is heel persoonlijk, professioneel, snel en effectief. Ik ben heel blij met mijn keuze.
Ik ben echt heel blij met het pakket. Sinds kort pas ben ik overgestapt op een digitale agenda en de online planner is superfijn! Grote dank voor alle verbeteringen, updates, aanpassingen en uitbreidingen de afgelopen jaren. Dit maakt het doen van de administratie zoveel makkelijker en leuker zodat ik me vooral bezig kan houden met mijn werk in de praktijk, met mijn cliënten.
MijnDiAd is het eerste softwarepakket dat doet wat het pretendeert te doen, zowel wat betreft de agenda en facturering. Fijn dat het is toegesneden op therapeuten. Het is snel, makkelijk in de omgang en degelijk. Heerlijk om mee te werken en het tarief is alleszins redelijk. Jullie laten de concurrentie ver achter je.
Super fijne software! Al mijn consulten per cliënt altijd bij de hand. Een extra beveiliging bij het inloggen zodat alleen ik erbij kan! Precies zoals het hoort. Heel fijn systeem om ook alle inkomsten goed bij te houden. Ik ben er super blij mee!
“De agenda is direct gekoppeld aan de facturatie waardoor we eenvoudiger en sneller rekeningen kunnen printen en e-mailen. Doordat MijnDiAd webbased is, is de administratie meer inzichtelijk geworden en besparen we pakken papier omdat we geen doorslagen meer maken.”
Ik werk sinds een maand met MijnDiAd en ik ben zeer enthousiast. Gebruikersgemak en mogelijkheden om te customizen zijn meer dan voldoende, het scheelt me maandelijks een ochtend facturen sturen, geeft me overzicht en een klantvriendelijke omgeving om dossiers op te bouwen. De prijs is gezien de meerwaarde bescheiden te noemen.
"Ben met de start van mijn praktijk 5 jaar geleden al op zoek geweest naar software die mijn werkwijze zou ondersteunen en vergemakkelijken. Die kon ik niet vinden. Door groei was ik dit jaar opnieuw op zoek naar digitale ondersteuning voor mijn praktijkadministratie. Na het uitproberen van diverse proefomgevingen kwam ik MijnDiAd tegen. Zonder aarzeling voor gekozen omdat de software met kop en schouders boven de andere opties uitkomen. Tijdbesparend door het gebruiksgemak, echt een totaalpakket voor de praktijkadministratie, visueel overzichtelijk en vriendelijk voor mijn cliënten. Het helpt mij voldoen aan belangrijke eisen zoals AVG en ze gaan mee in de nieuwste ontwikkelingen en naar de wens van ons als gebruikers. Plezierig administratie doen zo. Top!"
MijnDiAd is een dynamisch bedrijf. In de software zit heel veel wat ik graag wil voor de administratie van mijn praktijk.
Bij dingen die ik niet begrijp of mis, is het makkelijk om via de chat of telefonisch contact op te nemen en word ik zeer vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan.
Het scheelt me veel energie om alles in een keer bij te kunnen houden en het scheelt tijd.
Absoluut een aanrader!
Fijn dat ik een goed overzicht heb van mijn administratie. Het scheelt me ontzettend veel in tijd…..en ik kan hierdoor 1 behandeling per dag meer uitvoeren. De overgang en implementatie van het systeem is echt heel goed begeleid. Ik ben ontzettend tevreden met wat ik nu al kan met het systeem. Ik hoop dat er op termijn nog uitbreiding komt meer richting marketing / onderhoud van cliëntencontact.
Een prettige manier om veilig (afgeschermd) en flexibel overal je agenda en de behandelingen na te kunnen kijken. De facturen zien er professioneel uit en worden automatisch gerangschikt. Je kunt ook toegevoegde opties uitzetten en daar ben ik ook blij mee. Zo kun je cliënten op maat begeleiden: de een wil een afspraakherinnering per mail en de ander niet. At last but not least: dank voor de super begeleiding per mail en telefoon in het begin van het gebruik!
MijnDiAd scheelt mij heel veel tijd, die ik liever aan mijn klanten besteed.
Zeer vriendelijke en behulpzame helpdesk. Zelfs in de gratis proefperiode heel behulpzaam ook met de lay-out voor de facturen. Er wordt echt meegedacht, kreeg zelfs een keer na een telefoon gesprek, waarin ik mij goed geholpen voelde later alsnog een mail met tips. Kortom ik ben over de service erg tevreden, voor mij zijn de maandelijkse kosten nog wel een minpuntje, maar tot nu toe valt het nog weg tegen het voordeel;)
Meer dan tevreden met MijnDiAd! Handig, praktisch, overzichtelijk en perfecte helpdesk. Nooit meer zorgen over mijn administratie!