Waarmee kunnen wij helpen?

Bekijk alle functies om je praktijkadministratie te stroomlijnen en eenvoudig te maken.

Praktijkagenda

Oude situatie
Je werkt met een papieren agenda, of Outlook of Google. Op basis daarvan factureer je. De cliënt krijgt geen herinneringen of bevestigingen. Je moet goed opletten dat je geen facturen vergeet.

 

Met MijnDiAd
Door de digitale praktijkagenda krijgen je cliënten herinneringen en vergeten minder afspraken.
Cliënten kunnen zelf afspraken inplannen op tijdstippen die jij beschikbaar stelt, wat je veel heen en weer gebel en gemail scheelt.

Cliëntendossier / formulieren

Oude situatie
Je e-mailt vragenlijsten, waarna sommige klanten deze uitprinten en dan invullen. Jij moet hun antwoorden dan weer gaan digitaliseren. Een foutje met mailen ligt op de loer, waarna privacygevoelige informatie op straat ligt.

 

Met MijnDiAd
Alle cliëntinfo op één plek. Een actueel cliëntbestand en nooit meer dossiers zoeken. Met een druk op de knop stuur je het formulier mee met de afspraakbevestiging. De cliënt hoeft niet in te loggen maar kan meteen invullen. Je bent helemaal vrij in het samenstellen van je eigen sjablonen voor rapportages.

Facturen versturen / iDEAL

Oude situatie
Je kopieert en plakt gegevens in Word en Excel. Je bent nauwkeurig bezig met codes, wat energie kost. Je weet: ik mag nu geen fouten maken. Een foutje is zo gemaakt en het maken van facturen kost veel tijd.

 

Met MijnDiAd
Met een druk op de knop maak en verstuur je de factuur, die automatisch de juiste cliëntgegevens bevat. Geen risico op verkeerd versturen. Je vergeet nooit meer een consult te factureren. Klanten hebben als optie om met iDEAL te betalen. Maak de  factureren per consult of stuur periodiek je verzamelfacturen.

 

Beveiligde berichten

Oude situatie
Je stuurt privacygevoelige informatie via e-mail naar cliënten en zorgverleners. Je weet dat je het eigenlijk beveiligd moet sturen, maar gewone e-mail is zo makkelijk….

 

Met MijnDiAd
Stuur eenvoudig beveiligde berichten vanuit de beveiligde praktijksoftware. Ontvangers kunnen cliënten, zorgverleners of andere organisaties zijn. Via een unieke link krijgt de ontvanger toegang tot het bericht en kan hier op reageren. De reacties sla je direct in het cliëntdossier op.

Uitgaven registreren

Oude situatie
Je hebt een ‘schoenendoos’ of Dropbox map met bonnen, waarna je boekhouder nog veel tijd kwijt is aan de verwerking. Soms ontbreken bonnen en betaal je te veel belasting. Je hebt geen tussentijds inzicht in je financiën.

 

Met MijnDiAd
Je hebt continu – dus vaker dan eens per kwartaal – inzicht in de financiële situatie. Foto’s van bonnen upload je via je telefoon naar MijnDiAd. Uitgaven bijhouden kost zo weinig tijd, voor jou of je boekhouder.

Producten en voorraad bijhouden

Oude situatie
Het is lastig om je producten mee te nemen in je administratie. Handmatig is het een gedoe en je wilt er geen apart en duur softwarepakket voor aanschaffen.

 

Met MijnDiAd
Verkoop je producten? In MijnDiAd kunnen producten aangemaakt worden. Je voegt ze eenvoudig toe op de factuur. Dit kan vanuit een consult, als je bijvoorbeeld een supplement verkoopt. Of er kan een losse factuur met producten worden gemaakt. Je kunt de voorraad bij laten houden, zodat je niet te laat bent met bijbestellen.

Alle mogelijkheden van MijnDiAd

Alle functies die jou kunnen helpen tijdens je dagelijkse werk.

Praktijkagenda

Praktijkagenda

Snel afspraken plannen met cliënten via je laptop of smartphone. Werken met meerdere behandelaren en locaties mogelijk. Ook workshops en trainingen makkelijk plannen.

Automatische afspraakherinneringen

Afspraakherinneringen (mail of SMS) worden automatisch verstuurd op basis van jouw praktijkagenda.

Online afspraken plannen

Laat je cliënten zelf afspraken plannen via je website. Alleen binnen de tijden die je hier zelf voor beschikbaar stelt.

Workshops / groepen

Plan workshops of groepen in, deel ze eenvoudig via je website zodat deelnemers zich makkelijk kunnen inschrijven.

,

Trajecten

Maak een traject aan voor cliënten. Factureer een totaalprijs voor het gehele traject of maak een factuur per consult.

Cliëntdossier

i

Formulieren / vragenlijsten

Ontwerp je eigen (intake)formulier en laat deze digitaal invullen door je cliënten.

Cliëntendossier

Al je cliëntgegevens, consult-rapportages, bestanden en formulieren digitaal en veilig opgeslagen in Nederland.

 

h

Documenten maken

Een document maken is zo gedaan. Bijvoorbeeld een brief voor een verwijzer of behandelovereenkomst voor de cliënt.

l

Eigen sjablonen maken

Maak je eigen sjablonen voor rapportage om het bijhouden van je dossier nog makkelijker te maken.

Z

Digitaal akkoord gaan

Laat je cliënten digitaal akkoord gaan met je privacyverklaring of behandelovereenkomst.

N

Takenlijst

Maak taken aan om herinnerd te worden aan acties die je nog moet uitvoeren. Of delegeer taken aan teamleden en houdt overzicht.

Waarneming

Geef een waarnemer bij vakantie of afwezigheid eenvoudig tijdelijk toegang tot je cliëntdossiers.

Relaties

Maak relaties tussen cliënten aan, koppel bijvoorbeeld partners aan elkaar. En koppel de kinderen aan de ouders.

Cliëntomgeving (module)

Geef jouw cliënten zelf toegang om bijvoorbeeld gegevens in te zien, beveiligde formulieren in te vullen, berichten te sturen, afspraken te plannen en het eigen dossier in te zien.

Middelen (module)

Houd overzicht over de geneesmiddelen en supplementen die cliënten gebruiken en maak een recept met één druk op de knop.

l

Tekenen op afbeeldingen

Teken digitaal op afbeeldingen. Geef bijvoorbeeld aan waar klachten zitten op een afbeelding van een lichaam.

Metingen

Voer metingen zoals bijvoorbeeld lengte en gewicht van de cliënt in. Het BMI kan dan automatisch worden berekend.

Inplannen acties

Plan het versturen van een formulier in, bijvoorbeeld 2 weken nadat het consult heeft plaatsgevonden.

Financiën

Facturen maken

Facturen stuur je met één druk op de knop. Stuur ze automatisch naar de mailbox van de cliënt of print ze uit.

iDEAL betalingen (module)

Laat facturen met iDEAL betalen en gebruik het voor aanbetalingen op consulten of workshops. Betalingen worden automatisch in MijnDiAd verwerkt.

b

Offertes maken

Maak eenvoudig een offerte en laat de potentiële klant de offerte digitaal ondertekenen.

Producten en voorraad

Maak producten aan voor artikelen of diensten je naast consulten verkoopt. Houd eenvoudig de voorraad van deze producten bij.

Uitgaven bijhouden

De bonnen en facturen van zakelijke aankopen eenvoudig invoeren en opslaan.

Tegoedbonnen en strippenkaarten

Verkoop tegoedbonnen en strippenkaarten. Het gebruik van de vouchers wordt automatisch in MijnDiAd bijgehouden.

Statistieken

Altijd actueel inzicht in je omzet & kosten en direct inzicht urenverantwoording voor de belastingdienst op basis van je agenda.

Koppeling met boekhoudsoftware

Koppel MijnDiAd aan Moneybird, e-Boekhouden, Exact Online, SnelStart of The Bookie om je boekhouding automatisch up-to-date te houden.

Banktransacties verwerken

Importeer je banktransacties om snel betalingen op facturen te registeren en kostenboekingen aan te maken.

Factuurherinneringen

Stuur zelf een herinnering als een factuur verlopen is. Of laat MijnDiAd de herinneringen automatisch voor jou versturen.

Abonnementen

Maak abonnementen aan en laat zo de facturen automatisch aanmaken, versturen en incasseren.

Webshop (module)

Maak een eenvoudige webshop om jouw producten eenvoudig te verkopen via jouw website.

Communicatie

Beveiligde berichten (module)

In plaats van onbeveiligde e-mail stuur je met MijnDiAd eenvoudig beveiligde berichten naar cliënten en relaties.

Verjaardagsmail

Automatisch een verjaardagsmailtje op de verjaardag van de cliënt!

Beeldbellen (module)

Nodig cliënten direct vanuit de agenda uit voor een videobelgesprek. Start het videogesprek vanuit de agenda. De cliënt neemt eenvoudig deel door op de link in de afspraakmail te klikken.

a

Wachtlijst

Drukke praktijk? Gebruik de digitale wachtlijst om cliënten in te laten schrijven op de wachtlijst.

Beoordelingen

Verstuur automatisch beoordelingsverzoeken naar cliënten en publiceer deze indien gewenst op jouw website.

“Fijne overzichtelijke software. Ik word er dagelijks blij van om erin te werken. Mooie overzichten en niets teveel. Wat MijnDiad voor mij echt top maakt is de menselijke factor. De ondersteuning bij inrichten en waar je daarna allemaal tegenaan kan lopen is heel persoonlijk, professioneel, snel en effectief. Ik ben heel blij met mijn keuze.”

Angelique van den Donk

Inside Coaching

Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

  • Stap 1:
    Gegevens invullen
  • Stap 2:
    Omgeving aanmaken
Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
https://
.
Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
Vul het wachtwoord nogmaals in *
Wat is uw telefoonnummer?