Mogelijkheden

1. Cliëntendossier / vragenlijsten

Door uw cliëntgegevens en dossiers digitaal bij te houden heeft u de gegevens altijd en overal beschikbaar. U heeft één actueel cliëntbestand en bent nooit meer een dossier kwijt. Doordat uw cliënten zelf de gegevens kunnen invoeren en de vragenlijsten die u aanbiedt kunnen invullen bespaart u veel tijd.

Voor de rapportages kunt u gebruik maken van eigen in te stellen sjablonen. Bestanden, zoals foto’s of Word-bestanden worden eenvoudig aan het dossier toegevoegd.

Zo heeft u alle informatie over de cliënt op één centrale plek!

2. Praktijkagenda

Een digitale praktijkagenda is misschien best even wennen. Maar door alle consulten digitaal in te plannen krijgen uw cliënten automatisch afspraakherinneringen (per e-mail of SMS), bent u uw agenda nooit meer kwijt en legt u direct de basis voor de facturatie.

Werkt u met meerdere therapeuten of op meerdere locaties? Met de digitale agenda kunt u met meerdere therapeuten de agenda delen en een agenda voor verschillende locaties bijhouden.

Tevens kunt u cliënten zelf afspraken laten plannen via bijvoorbeeld uw website.

3. Facturen versturen / iDEAL

U kent het wellicht: zelf factuurnummers bijhouden, het kopieren en plakken van de cliëntgegevens in Word of het maken van handgeschreven nota’s.

Met MijnDiAd is dit niet meer nodig. Vanuit de afspraken e-mailt u met één druk op de knop een factuur naar uw cliënten inclusief de optie via iDEAL te betalen. De factuur krijgt automatisch een factuurnummer en bevat altijd de actuele cliëntgegevens. U kunt kiezen voor facturatie per consult of u kunt periodiek facturen maken voor alle consulten waar nog geen factuur voor is gemaakt.

Geen zorgen meer over het bijhouden van de facturatie en altijd overzicht over de financiele situatie van uw praktijk.

4. Uitgaven registreren

Houdt u uw praktijkuitgaven zelf bij of doet uw boekhouder dit voor u?

Met MijnDiAd kunt u het eenvoudig zelf bijhouden. Vanuit uw banktransacties kunt u alle praktijkkosten invoeren. Door een foto van de bon te maken en deze op te slaan heeft u altijd een backup van de bonnen. Als u de uitgaven zelf bijhoudt kunt u kosten besparen op uw boekhouder en krijgt u zelf meer inzicht in uw uitgavenpatroon.

5. Banktransacties verwerken

Door uw banktransacties in MijnDiAd te importeren kunt u veel sneller de facturen als betaald markeren. MijnDiAd herkent de factuurnummers en geeft direct suggesties voor de bijbehorende openstaande factuur.

Ook de bankafschrijvingen kunt u op deze manier direct verwerken tot kosten. En periodieke afschrijvingen zoals bijvoorbeeld de huur van uw praktijkruimte zullen in MijnDiAd herkend en automatisch ingevuld worden. Zo gaat het verwerken steeds sneller.

6. Producten en voorraad bijhouden

In MijnDiAd kunnen producten aangemaakt worden. Deze producten kunnen vervolgens eenvoudig op de factuur worden toegevoegd.

Dit kan zowel vanuit een consult, als u bijvoorbeeld een supplement verkoopt, of er kan een losse factuur met producten worden gemaakt.

Van de producten kan tevens de voorraad worden bijgehouden, zodat u tijdig producten kunt bijbestellen en altijd weet wat er nog op voorraad is.

Zelf MijnDiAd proberen? Klik op de knop hieronder voor een geheel vrijblijvende probeer-omgeving.

“Voorheen werden onze facturen met de hand in Word gemaakt wat erg tijdrovend was. Sinds MijnDiAd kost onze administratie veel minder tijd en komt het ook professioneler over bij onze cliënten.”

Richard Hees en Jellemieke Hees-Stauthamer

Maatschap Hees-Stauthamer

MijnDiAd maakt gebruik van cookies

We nemen je privacy serieus. Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met onze Privacyverklaring. Deze website maakt gebruik van cookies om o.a. statistieken bij te houden.

Mogen we ook trackingcookies plaatsen voor gerichte marketing? Klik dan op Oké. Wil je dit niet, klik dan op Niet oké, we zullen dan geen trackingcookies plaatsen.