1. MijnTherapeut – Nieuw!
Vanaf nu kun je jouw MijnTherapeut profiel aanmaken!
Wat is MijnTherapeut.nl?
Een nieuw platform waar potentiële cliënten via gerichte vragen snel bij de juiste therapeut terechtkomen. Het unieke voordeel: bezoekers kunnen direct een afspraak bij jou inplannen, wat zorgt voor minder administratie en meer nieuwe cliënten.
Hoe profiteer jij hiervan?
- Nieuwe cliënten vinden jou eenvoudiger
- Direct online afspraken inplannen in jouw agenda
- Verhoogde zichtbaarheid voor jouw praktijk
- Volledig geïntegreerd in je bestaande MijnDiAd praktijksoftware
Hoe werkt het?
- Bekijk of je voldoet aan de voorwaarden: Uitleg en voorwaarden
- Vul je profiel in via de Instellingen van MijnDiAd (duurt slechts 5-10 minuten).
- Vul de klachten die jij behandelt, de behandelvormen en jouw specialisme in.
- Zorg dat je online planner is ingesteld zodat er alleen binnen jouw beschikbaarheid gepland kan worden.
2. Plannen van (automatische) taken en e-mails – Nieuw en verbeteringen
Het inplannen van (automatische) taken en e-mails is aangepast voor een logischere gebruikerservaring:
- E-mails kun je nu handmatig inplannen tijdens het maken van een e-mail.
- Ingeplande e-mails staan onder Communicatie in het cliëntdossier.
- Ingeplande e-mails worden ook getoond in het blokje Concepten op het Dashboard.
- Bij de Takenlijst kun je een overzicht vinden van alle automatisch ingeplande e-mails.
3. Klachten – Verbeteringen
Er zijn verschillende optimalisaties doorgevoerd bij het toevoegen van een nieuwe klacht, om het makkelijker te maken om zo goede GDS801 facturen te maken:
- De diagnose- en prestatiecodelijst voor oefentherapie, ergotherapie & geestelijke gezondheidszorg zijn toegevoegd.
- Voor fysiotherapie, oefentherapie en huidtherapie kun je nu zoeken op omschrijving of code bij het Diagnose veld.
- Voor fysiotherapie, oefentherapie en huidtherapie wordt nu de juiste aanspraakcode voorgesteld voor cliënten onder de 18 jaar.
- Bij diagnose- of aanspraakcodes die verlopen zijn wordt een waarschuwing getoond.
- Indien je meerdere zorgverlener AGB codes hebt, kun je deze invoeren bij je gebruikers instellingen. Op basis van de prestatiecode van het consult zal dan automatisch de juiste AGB-code gebruikt worden op de factuur.
- Bij diagnoses voor de GGZ is het mogelijk om een Zorgvraagtype te kiezen en om de privacyverklaring toe te passen.
4. Communicatie – Nieuw en verbeteringen
- Beveiligde berichten kun je nu ook met Bulk opties verwijderen.
- Herinneringen voor het invullen van formulieren en het aanvullen van gegevens kun je nu los van elkaar instellen:
Instellingen -> Communicatie -> E-mail instellingen -> Herinnering / Bevestigingen / Wijzigingen - Bij het maken van een nieuw e-mail sjabloon kun je nu ook een bijlage toevoegen.
5. Kleine optimalisaties doorgevoerd, onder andere:
- De export van afspraken uit de agenda is uitgebreid met de afspraakduur en de GDS-informatie van de klacht.
- Bij Bedrijfsgegevens kun je een afwijkende tenaamstelling voor rekeningnummer instellen. Deze wordt dan gebruikt bij de betalingszin van (GDS801) facturen.
- Verschillende verwijderde onderdelen uit de instellingen (formulieren, akkoordverklaringen, afspraaktypes e.d.) kun je nu zelf terugzetten vanuit het Logboek.
- Bij de cliënt statistieken kun je nu op inactieve cliënten filteren.
- De score-vraag bij formulieren is er een duidelijker onderscheid tussen niet ingevuld en 0.
Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.