1. COV (Controle op Verzekeringsgegevens) – Nieuw
Het is nu mogelijk om eenvoudig en automatisch zorgverzekeringsgegevens van cliënten op te halen. Om gebruik te maken van de COV module dien je deze in te schakelen via Instellingen -> Abonnement / Modules. In de kennisbank kun je meer lezen over deze nieuwe mogelijkheid.
2. Agenda – Verbetering
Wanneer je de agenda ingesteld hebt om de kleuren van locaties of behandelaren te gebruiken, kleuren de roosterblokken in de agenda nu mee. Voor meer informatie over het instellen van de kleuren kun je hier kijken.
3. Gegevens aanvullen – Verbetering
Je kunt nu zelf instellen welke velden je zichtbaar (en verplicht) wilt maken bij het aanvullen van persoonsgegevens door de cliënt. Ga hiervoor naar Instellingen > Dossier > Cliënt instellingen > Gegevens aanvullen
4. Financieel & facturatie – Nieuw en verbeteringen
- Het is nu mogelijk om per cliënt individuele kortingsafspraken in te stellen.
- Consulten met een ingeplande factuur worden nu niet meer getoond in ‘Factureer afspraken’.
- Consulten met een ingeplande factuur worden nu niet meegenomen met het automatisch aanmaken van facturen, zodat ze op ingeplande datum definitief gemaakt en verzonden worden.
- Bij het importeren van banktransacties wordt nu de datum van de laatst geïmporteerde transactie getoond, zodat je geen dag mist bij het importeren van nieuwe transacties.
- Je kunt bij een bijschrijving nu een negatieve kostenboeking aanmaken, om bijvoorbeeld een retournering te verwerken.
5. Boekhoudkoppelingen – Verbeteringen
- Het is met een actieve boekhoudkoppeling nu mogelijk om handmatig overboekingen toe te voegen bij een factuur. Deze overboeking dien je dan wel ook in de boekhoudsoftware te verwerken. Bij The Bookie wordt de overboeking ook automatisch in The Bookie verwerkt.
- Je kunt nu zelf de betaling verwijderen bij een factuur die door de boekhoudsoftware op betaald gezet is.
- Foutmeldingen van de koppeling worden nu ook bij je notificaties getoond.
- Bij de grootboekrekeningen voor iDEAL, kas, pin en aanbetalingen/vouchers kun je nu kiezen voor ‘Niet doorsturen’.
6. Cliëntomgeving – Verbetering
Bij de cliëntomgeving is het nu mogelijk om audiobestanden in te voegen op eigen pagina’s. Deze kunnen dan gelijk binnen de pagina afgespeeld worden.
7. Kleine optimalisaties doorgevoerd, onder andere:
- Het Logboek is nu makkelijker te vinden. Overal in MijnDiAd kun je rechtsboven op Help -> Logboek klikken om het logboek te openen.
- Bij workshop trajecten met een totaalprijs is het nu ook mogelijk om een workshop wachtlijst te gebruiken.
- Het instellen van automatische incasso’s door cliënten wordt nu bijgehouden in het Logboek.
- De pop-up die je krijgt na het klikken op ‘Opslaan’ of ‘Sluiten’ is nu overal in MijnDiAd hetzelfde voor een betere gebruikerservaring.
- Bij de inschrijfschermen voor workshops en de wachtlijst is er voor cliënten nu een optie om gegevens in de browser te bewaren.
Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.