1. Moneybird koppeling – Nieuw!
Vanaf nu kun je MijnDiAd koppelen aan boekhoudprogramma Moneybird! Moneybird is een gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma met veel automatische functies.
Door het maken van de koppeling tussen MijnDiAd en Moneybird, worden alle facturen en betalingen automatisch in Moneybird verwerkt. Lees er alles over in dit artikel in de kennisbank.
2. Volgorde online planner – Verbetering
Met de online afspraken planner kun je cliënten zelf afspraken laten inplannen binnen jouw beschikbaarheid. Vanaf nu is de volgorde van de planner instelbaar, zo bepaal je zelf of er bijvoorbeeld eerst een locatie of eerst een behandelaar gekozen dient te worden. De volgorde stel je in via Instellingen > Agenda > Online plannen & verzetten > Online afspraken plannen.
Wil je aan de slag met online afspraken plannen? Klik hier voor meer informatie over het instellen.
3. Kilometerregistratie – Verbeteringen
De kilometerregistratie binnen MijnDiAd is uitgebreid met de volgende mogelijkheden:
- De afstand en reistijd van een rit kan nu automatisch berekend worden.
- Bij het plannen van een consult kan nu ook direct de heen- en terugreis aangemaakt worden.
- De reistijd kan nu ook worden bijgehouden, zodat deze ook meteen in de urenadministratie is opgenomen.
- Ritten kunnen nu herhaald worden, handig voor als je vaker dezelfde rit maakt.
- De rechten voor de rittenregistratie zijn nu instelbaar. Zo kun je instellen of gebruikers alleen toegang hebben tot hun eigen ritten of ook tot de ritten van andere gebruikers.
Klik hier voor meer informatie over de kilometerregistratie.
4. Dossier – Verbeteringen
- Vanaf nu kan de meting BMR (ruststofwisseling) toegevoegd worden in het cliëntdossier onder Metingen.
- De ICPC klachtenlijst is bijgewerkt naar de laatste versie. Wil je gestructureerd klachten bijhouden? Lees er alles over in dit artikel.
- Je kunt nu een recept sjabloon maken met producten. Op deze manier kun je een sjabloon maken met een set aan producten die je vaker voorschrijft. Je maakt receptsjablonen via Instellingen > Algemeen > Sjablonen > Documentsjablonen.
5. Financieel – Verbeteringen
- Je kunt nu een offertesjabloon maken met producten. Op deze manier kun je een sjabloon maken met een set aan producten die je vaker in een offerte zet. Je maakt de offertesjablonen via Instellingen > Algemeen > Sjablonen > Documentsjablonen.
- Zolang een tegoedbon nog niet gebruikt is, kan deze nog aan een andere cliënt gekoppeld worden.
- Maak je gebruik van Abonnementen? Dan kun je nu zelf instellen op welke dag van de maand er gefactureerd moet worden. Klik hier voor meer informatie over het werken met abonnementen.
6. Communicatie – Verbeteringen
- Er kunnen nu meerdere beveiligde contactformulieren gebruikt worden. Ook kun je bij meerdere gebruikers nu instellen bij wie het bericht terecht moet komen.
- Bij een export van een cliëntdossier worden de berichten nu ook als PDF-bestand geexporteerd.
- Het verwijderen van een beveiligd bericht wordt nu ook in het Logoek vastgelegd. Recent verwijderde berichten kun je ook terugzetten via het Logboek.
7. Kleine optimalisaties doorgevoerd, onder andere:
- Bij de notificatie van uitschrijven op een workshop wordt nu ook de naam van de persoon getoond zodat je kunt zien wie zich heeft afgemeld.
- Verbetering van de kleuren in grafieken bij Metingen voor beter onderscheid tussen de verschillende lijnen.
- De groep van een cliënt wordt nu ook getoond in het blokje met cliëntgegevens zodat je dit direct kunt zien bij het openen van een dossier.
- Diverse kleine problemen opgelost en optimalisaties doorgevoerd.
Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.