1. Agenda – Uitbreidingen

  • Per afspraaktype kunnen nu verschillende tijden worden ingesteld die vrij moeten worden gehouden na de afspraak. Zo kun je bijvoorbeeld instellen dat na een intake 30 minuten moet worden vrijgehouden en na een kort consult 10 minuten.
  • Ook voor overige afspraken en gekoppelde privé agenda’s kun je afwijkende tijden instellen die vrijgehouden moeten worden in de online planner en Consultplanner.

  • Bij het annuleren van een traject kan nu ook een annuleringsmail gestuurd worden. Hiervoor is ook een nieuw e-mailsjabloon toegevoegd. Klik hier voor meer info over het werken met trajecten.
  • Een afspraaktype kan nu gedupliceerd worden. Zo kun je snel vergelijkbare afspraaktypes aanmaken. Klik in de Instellingen op Wijzig bij het afspraaktype dat je wilt dupliceren en klik vervolgens bovenin op Opties –> Dupliceer.

2. Financieel – Uitbreidingen

  • Voor klanten uit België: banktransactiebestanden van de bank Belfius kunnen nu ook toegevoegd worden onder Financieel –> Kas en Bank
  • De opties voor het factureren van trajecten met een totaalprijs zijn nu hetzelfde als bij de afspraaktypes:
    • Factureren met MijnDiAd
    • Op een andere manier factureren. Gebruik deze optie als je de facturen niet met MijnDiAd maakt
    • Gratis traject

    Klik hier voor meer info over het instellen van trajecten.

3. Cliëntomgeving – Uitbreiding

  • De Notities die je beschikbaar stelt aan cliënten via de module Cliëntomgeving zijn nu in het linkermenu toegevoegd. Zo zijn deze beter te vinden voor cliënten.

4. Communicatie – Uitbreidingen

  • Het selecteren van cliënten voor bulk berichten is uitgebreid. Je kunt nu ook een handmatige selectie van cliënten maken.
  • Bij het gebruik van een beveiligd contactformulier kan het telefoonnummer nu als verplicht worden ingesteld.
  • Automatische aangemaakte cliëntacties en taken die gekoppeld zijn aan een consult worden nu automatisch bijgewerkt als het consult wordt gewijzigd. Als het consult wordt verwijderd, worden de gekoppelde acties tevens automatisch verwijderd. Klik hier voor meer info over het inplannen van e-mails.
  • Vanaf nu kunnen per traject de beoordelingen worden ingesteld. Op die manier kun je bijvoorbeeld instellen dat alleen aan het einde van het traject een beoordelingsverzoek gestuurd wordt en niet voor elke losse afspraak.
  • Bij Contacten is de optie voor een afwijkend factuur e-mailadres toegevoegd. Op die manier kan de factuur naar een ander mailadres of naar zowel het contact als bijvoorbeeld de administratie-afdeling gestuurd worden.

5. Dossier – Uitbreidingen

  • Vanaf heden wordt het automatisch door MijnDiAd gegenereerde cliëntnummer in het clientdossier en consultscherm getoond. Klik hier voor meer info.
  • Bij het maken van documenten is het mogelijk cliënten digitaal akkoord te laten gaan. Vanaf nu kun je cliënten ook direct in de praktijk het document laten tekenen.

6. Veel kleine optimalisaties doorgevoerd, onder andere:

  • We hebben een status pagina op onze website toegevoegd. Hier kun je zien of er storingen bij ons bekend zijn. Klik hier om de statuspagina te bekijken.
  • Laden van het Logboek is geoptimaliseerd zodat het ook goed blijft werken bij grotere praktijken.
  • Als je inlogt zie je nu wanneer je vorige login was.
  • Diverse kleine problemen opgelost en optimalisaties doorgevoerd.

Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.