Update 3.23 – Automatische factuurherinneringen, cliëntacties plannen

Beschikbaar vanaf: 24 december 2021

1. Communicatie – Uitbreiding

  • In het cliëntdossier kunnen nu cliëntacties worden toegevoegd. Open een cliëntdossier en klik op de tab Taken om een cliëntactie toe te voegen. Momenteel kun je hiermee een e-mail inplannen met bijvoorbeeld een vragenlijst. De komende tijd gaan we de mogelijkheden uitbreiden.
  • Er is een nieuwe categorie voor contacten toegevoegd: Werkgever
  • Je kunt nu ook een SMS bericht sturen naar Contacten
  • Getekende akkoordverklaringen kunnen nu ook naar de cliënt verstuurd worden. Klik op Tonen bij de Akkoordverklaring en daarna op Versturen. Kies vervolgens de verzendwijze en stuur de akkoordverklaring.
  • De bulk-opties in het cliëntoverzicht zijn uitgebreid. Klik op Cliënten en vervolgens rechtsboven op de meer opties (knop met 3 puntjes). Klik op ‘Bulk opties’. Vervolgens kun je meerdere cliënten selecteren en via de knop ‘Verstuur’ diverse acties uitvoeren. Zo kun je bijvoorbeeld een beveiligd bericht sturen naar meerdere cliënten tegelijk of direct een groep cliënten uitnodigen gegevens aan te vullen.
  • Je kunt nu meldingen instellen voor als cliënten een actie in de Cliëntomgeving uitvoeren. Zo kun je een notificatie krijgen als cliënten een bestand, meting of middelen toevoegen in de Cliëntomgeving.

2. Financieel Uitbreidingen

  • Je kunt nu automatische factuurherinneringen laten versturen voor verlopen facturen. Lees er alles over in onze kennisbank: Hoe kan ik een betalingsherinnering sturen
  • Indien een terugbetaling via Mollie niet lukt wordt hier vanaf nu een notificatie in MijnDiAd getoond.
  • Indien de standaard verzendwijze van facturen op ‘Niet verzenden’ staat ingesteld, wordt het veld ook niet meer getoond in het formulier waarin cliënten gegevens aanvullen.

3. Agenda – Uitbreidingen

  • Afspraak wijzigingsverzoeken kunnen nu ook automatisch geaccepteerd worden. Klik hier voor meer info.
  • De weergave van overige afspraken kan nu in- en uitgeschakeld worden. Klik in de Agenda rechtsboven op Opties om de weergave van overige afspraken in- en uit te schakelen.
  • In de dagweergave wordt nu ook altijd het weeknummer getoond.
  • De eindtijd van en afspraak kan nu ook als placeholder worden ingevoegd in een e-mailsjabloon.

4. Dossier- Uitbreidingen

  • Er kunnen nu maximaal 15 extra velden worden toegevoegd aan het cliëntdossier. Klik hier voor meer info.
  • Recepten kunnen nu herhaald worden.

5. Veel kleine optimalisaties doorgevoerd, onder andere:

  • Bij het inklappen van het linkermenu (via het pijltje linksboven in de blauwe blak) wordt de instelling nu bewaard zodat je niet telkens opnieuw het menu hoeft in te klappen.

Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

  • Stap 1:
    Gegevens invullen
  • Stap 2:
    Omgeving aanmaken
Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
https://
.
Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
Vul het wachtwoord nogmaals in *
Wat is uw telefoonnummer?