“Communicatie mogelijkheden in MijnDiAd”

Het afgelopen jaar hebben we veel nieuwe functies aan MijnDiAd toegevoegd. De rode draad in veel ontwikkelingen is dat er steeds meer mogelijkheden zijn om in contact te komen en te blijven met je cliënten. In deze blog gaan we daar graag kort op in.

Videobellen

Begin dit jaar zat Nederland nog in de tweede lockdown, wat logischerwijs ook gevolgen had voor bezoek aan je praktijklocatie. Waar we anderhalf jaar terug al handige opties zoals het versturen van een Covid-vragenlijst gekoppeld aan je afspraakherinnering beschikbaar maakten, was er ook steeds meer vraag naar geïntegreerd videobellen. Dus direct binnen MijnDiAd een cliënt uitnodigen voor een videogesprek en binnen MijnDiAd het videogesprek voeren. Zo hoef je geen losse uitnodigingen te sturen en aparte programma’s voor videocontact te starten.

Ook nu praktijklocaties weer open zijn is het steeds normaler om ook te videobellen met cliënten. Op die manier kun je ook cliënten die verder weg wonen of cliënten die niet helemaal fit zijn toch goed ondersteunen. Met de functie voor videobellen wordt je als therapeut of coach dus een stuk flexibeler. Met een paar klikken plan je een videoafspraak of wijzig je een consult naar een videogesprek. 

Cliëntomgeving

Ongeveer tegelijkertijd met videobellen kwam de module Cliëntomgeving beschikbaar. De Cliëntomgeving zorgt voor een eigen inlog voor cliënten waar ze hun dossier, rapportages, facturen en toekomstige afspraken kunnen zien. Door cliënten deze toegang te geven kunnen jouw cliënten sneller contact met jou opnemen: denk aan het versturen van een beveiligd bericht of door een afspraak te plannen vanuit hun eigen account. Met deze toegang kun je ook ouders makkelijk toegang geven tot het dossier van hun kind(eren). 

Beveiligd contactformulier

Het is handig als bezoekers van jouw website je eenvoudig een bericht kunnen sturen. Met een ‘normaal’ contactformulier wordt het ingevulde formulier vaak als e-mail naar jou gestuurd. Het nadeel is dat e-mail eigenlijk niet geschikt voor privacygevoelige informatie. Door een beveiligd contactformulier te gebruiken kunnen bezoekers (bijvoorbeeld potentiële cliënten) jou direct een beveiligd bericht sturen.
Met het beveiligd contactformulier van MijnDiAd krijg je de beschikking over een beveiligd contactformulier voor op jouw website. Zo zijn de gegevens direct goed bescherm en worden ze rechtstreeks in MijnDiAd opgeslagen.

Beoordelingen

Wil je graag beter in beeld hebben wat cliënten nu eigenlijk van je behandelingen vinden? Dat kan sinds dit jaar met het automatisch opvragen van feedback. Ga jij al voor die vijf sterren? Of zoek je nog naar reviews voor op je website? Geef dan een kans aan beoordelingsverzoeken. Wij krijgen ook graag feedback op deze functie 😉

E-mails sturen / Laposta koppeling

Via MijnDiAd kan je al een tijdje beveiligd communiceren en sinds kort ook via mail persoonlijk communiceren. Stuur je daarnaast graag updates (of blogs!) naar je cliënten, met ook de mogelijkheid voor mensen om zich uit te schrijven, dan is een nieuwsbriefkoppeling natuurlijk een uitkomst. Om die reden hebben we dit jaar een koppeling met Laposta mogelijk gemaakt, zodat je nieuwsbrieflijst automatisch altijd actueel is.

Voor ieder wat wils dus eigenlijk: van digitaal sneller contact opnemen, tot de drempel voor contact verlagen en automatisch feedback krijgen op contact. We zijn erg benieuwd wat jullie graag gebruiken. Welke functies gebruik jij? En wat vind jij belangrijk in contact met je cliënten?

En daarnaast, bij vragen: neem gerust contact op!

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.