Update 3.5 – Vouchers, vragenlijsten, aanbetalingen, metingen en meer!

Beschikbaar vanaf: 27 augustus 2019

We hebben hard gewerkt in de hete zomer, daarom nu weer een update boordevol nieuwe functies! Lees er hieronder alles over.

1. Vouchers (cadeaukaarten en strippenkaarten) – NIEUW!

Met vouchers kun je behandelingen en producten vooraf factureren. Er zijn 2 soorten vouchers:

  1. Cadeaukaarten
    Maak cadeaukaarten aan en verkoop deze eenvoudig met MijnDiAd. Cadeaukaarten vertegenwoordigen een door jou zelf te bepalen waarde. Een cadeaukaart geeft je een unieke code waarmee de cliënt de cadeaukaart kan inwisselen. Op deze manier kunnen consulten en/of producten betaald worden middels de cadeaukaart.
  2. Strippenkaarten
    Met strippenkaarten kun je vooraf meerdere behandelingen verkopen. Zo kun je bijvoorbeeld 5 behandelingen voor €400 euro verkopen. Bij het consult kun je aangeven dat deze middels de strippenkaart voldaan is. De rest gaat vanzelf!

2. Aanbetalingen online afspraak / workshop plannen – NIEUW!

Met aanbetalingen is het mogelijk om cliënten direct een aanbetaling te laten doen via iDEAL bij het plannen van een consult. Dit kan een deel van het te betalen bedrag zijn of het volledige bedrag.
Ook voor het inschrijven op workshops is deze optie nu beschikbaar.
Voor aanbetalingen is een iDEAL-koppeling nodig. Klik hier voor uitleg over iDEAL instellen.

Nadat je iDEAL geactiveerd hebt ga je naar Instellingen –>  Behandelingen. Klik op Wijzig achter de behandeling of workshop en stel het bedrag in dat aanbetaald dient te worden. Klik op Opslaan en klaar. Vanaf nu zullen cliënten bij het plannen of inschrijven eerst een aanbetaling via iDEAL moeten doen voordat het afspraakverzoek of de inschrijving aan jou aangeboden wordt.

    3. Vragenlijsten functies uitgebreid – VERBETERING!

    We hebben het onderdeel Vragenlijsten van veel mooie nieuwe functies voorzien:

    1. Cliënten kunnen nu tussentijds de vragenlijst opslaan! Ze kiezen hiervoor zelf een wachtwoord en ontvangen een mail met een link waarmee ze de vragenlijst later verder in kunnen vullen.
    2. Vragenlijsten kunnen nu in secties ingedeeld worden zodat het voor cliënten overzichtelijker is om de vragenlijst in te vullen
    3. Het maken en wijzigen van vragenlijsten is verbeterd (bekijk het via Instellingen –> Dossier –> Vragenlijsten.)

    4. Metingen – NIEUW!

    Maak je dossier completer door ook metingen bij te houden. Vanaf nu kun je de volgende metingen in het cliëntdossier bijhouden:

    • Lengte
    • Gewicht
    • BMI (wordt automatisch berekend)
    • Bloeddruk
    • Hartslag

    Open een cliëntdossier en klik onderin op de tab ‘Metingen’ om deze nieuwe functie te bekijken!

    5. Taken aan een cliënt kunnen koppelen – NIEUW!

    Je kunt taken nu ook aan een cliënt koppelen. Op deze manier kun je bijvoorbeeld een taak aanmaken om een cliënt een maand na de behandeling nog eens te bellen of te mailen hoe het nu gaat. De taken kun je aanmaken vanuit het cliëntdossier in het tabblad Taken of vanuit de Takenlijst.

    6. De cliëntschermen zijn nu ook in het Engels beschikbaar NIEUW!

    De cliëntschermen voor het aanvullen van gegevens en het online afspraken plannen zijn nu ook in de Engelse taal beschikbaar. Je kunt Engels beschikbaar maken via Instellingen –> Communicatie –> Ontwerp cliëntschermen. (Hier kun je ook je eigen praktijklogo toevoegen en eventueel de kleuren aanpassen zodat deze aansluiten op je eigen website.)
    Cliënten krijgen dan rechtsboven in het scherm de optie om de taal op Engels in te stellen. 

    7. Rechten instellen per type gebruiker – NIEUW!

    De hoofdgebruiker van MijnDiAd kan per rol (Behandelaar, Assistent, Waarnemer, Boekhouder) instellen welke rechten deze moeten hebben binnen MijnDiAd. Deze instellingen zijn te vinden via Instellingen –> Algemeen –> Gebruikers / rechten.
    Zo kan bijvoorbeeld ingesteld worden of Assistenten wel of niet inzage in het dossier van cliënten mogen hebben.

    8. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:

    • De detailschermen van debiteuren, crediteuren en producten zijn verbeterd en uitgebreid.
    • De herinneringsmail bij consulten op meerdere locaties zijn verbeterd
    • Je kunt nu bestanden en documenten uit een dossier als bijlage bij een e-mail (bijvoorbeeld een afspraakbevestiging of factuur-mail) meesturen.
    • Je kunt twee-staps-verificatie nu zelf opnieuw instellen middels een SMS-bericht.
    • De betaalwijze wordt nu ook op de factuur getoond.
    • Het is nu mogelijk om UBL-facturen (dit type facturen kan door sommige boekhoudprogramma’s automatisch worden ingelezen) mee te sturen bij het aanmaken van losse facturen.
    • Diverse kleine problemen opgelost.

    Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

    Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

    Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

    Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

    • Stap 1:
      Gegevens invullen
    • Stap 2:
      Omgeving aanmaken
    Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
    Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
    Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

    Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

    Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
    Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
    https://
    .
    Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
    Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
    Vul het wachtwoord nogmaals in *
    Wat is uw telefoonnummer?