Update 2.2

Beschikbaar vanaf: 18 maart 2017

We hebben weer een mooie update gemaakt met hierin veel kleine verbeteringen op basis van klantfeedback. Zo hebben we de e-mailverzending aangepast, het onderdeel Banktransacties verbeterd en het maken van een brief met cliëntgegevens verbeterd. Hieronder een overzicht van de wijzigingen per categorie.

1. Cliënten / dossier

  • Het uitnodigen van cliënten is iets uitgebreid, daarnaast is het nu ook mogelijk om vanuit de agenda (bij het plannen van een afspraak) direct een cliënt toe te voegen.
  • Het ‘Cliënt toevoegen’ scherm heeft een update gekregen waardoor het een stuk overzichtelijker is geworden.
  • Het maken van een brief is verbeterd. De brief kan nu in MijnDiAd gemaakt worden en vervolgens direct worden opgeslagen als PDF-bestand.
  • Het is nu mogelijk een profielfoto van een cliënt te draaien

2. Banktransacties

  • Voor afschrijvingen kan nu direct bij het boeken van de kosten het bonnetje of factuur toegevoegd worden.
  • Kostenboekingen en betalingen die via banktransacties zijn verwerkt kunnen nu ook weer verwijderd worden. De bijbehorende transactie zal in dit geval weer de status ‘Onverwerkt’ krijgen.

3. Nieuw type gebruiker: Boekhouder

  • We hebben een nieuw type gebruiker ‘Boekhouder’ toegevoegd. Deze gebruiker kan enkel bij alle financiële onderdelen van MijnDiAd. De boekhouder kan op die manier bijvoorbeeld wel banktransacties verwerken of exports maken, maar niet bij de inhoudelijke rapportages. De boekhouder kan worden toegevoegd via Instellingen –> Gebruikers.

4. Agenda / consulten

  • Het agendascherm is geoptimaliseerd, zodat deze ook goed op een smartphone bekeken kan worden.
  • Vanuit de agenda kan nu ook direct een nieuwe cliënt toegevoegd worden waarmee een afspraak gepland wordt.
  • Een ‘overige’ afspraak kan nu gewijzigd worden naar een cliëntafspraak. Op deze manier kunnen er bijvoorbeeld blokken gepland worden die later naar een cliëntafspraak worden omgezet.
  • Het is nu mogelijk een consult te printen. Hiermee worden de consultgegevens overzichtelijk uitgeprint voor bijvoorbeeld een bezoek bij een cliënt thuis.

5. E-mailverzending

  • We hebben diverse aanpassingen aan de e-mailverzending doorgevoerd om ervoor te zorgen dat antwoorden op e-mails vanuit MijnDiAd altijd direct bij de therapeut uitkomen

6. Instellingen

  • Voor Behandelingen die op €0 ingesteld zijn, worden de consulten die worden aangemaakt standaard op ‘Niet factureren’ ingesteld
  • Als gebruiker met de rol Behandelaar kun je nu zelf andere Behandelaren toevoegen. Het toevoegen doe je via Instellingen –> Gebruikers –> Gebruiker toevoegen.

7. Algemeen

  • Verschillende kleine problemen opgelost en optimalisaties doorgevoerd.

Heeft u vragen over deze releasenotes? We horen het graag! Neem via onderstaande button contact met ons op.

Neem contact op

Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

  • Stap 1:
    Gegevens invullen
  • Stap 2:
    Omgeving aanmaken
Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
https://
.
Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
Vul het wachtwoord nogmaals in *
Wat is uw telefoonnummer?