Update 3.4 – Herhalende afspraken, producten en betalingen onthouden

Beschikbaar vanaf: 4 juni 2019

1. Herhalen van overige afspraken

Eén van de meest gevraagde functies is beschikbaar! Vanaf nu kun je overige afspraken met een herhalingen maken. Op die manier kun je bijvoorbeeld snel je vakantie invoeren of een terugkerende afspraak voor de administratie maken. Je kunt hiermee ook bijvoorbeeld je vaste pauzes eenvoudig invoeren.

Om een overige afspraak met herhaling aan te maken: klik in de agenda op een datum/tijd –> klik op Overig –> vink Herhalen aan en stel het herhaalpatroon in.

Klik hier voor meer info over overige afspraken

2. Agenda splitsen per behandelaar of locatie

Je kunt vanaf heden de agenda in kolommen per behandelaar of per locatie indelen. Als je met meerdere zorgverleners werkt heb je zo een veel duidelijker overzicht.
Klik in de agenda op de filters bovenin en kies ‘Opsplitsen per behandelaar’ of ‘Opsplitsen per locatie’.

    3. Betalingen en producten onthouden bij consult

    Vanaf heden worden betalingen die je registreert op een consult onthouden voor als je later pas de factuur aanmaakt. 

    Ook bij een consult toegevoegde producten worden onthouden zodat je deze later kan factureren.

    4. Afspraakbevestiging per behandeling

    Je kunt nu per behandeling een afwijkende afspraakbevestiging instellen. Zo kun je cliënten specifieke informatie meegeven op basis van het consult dat je inplant.

    Ga naar Instellingen –> Behandelingen en klik op Wijzig achter de behandeling.
    Vink onderin ‘Afwijkende afspraakbevestiging sturen voor deze behandeling’ aan en pas de mail aan voor dit type behandeling.

    5. Akkoordverklaringen tonen

    Er kan nu per akkoordverklaring worden ingesteld waar deze getoond moet worden. Zo kun je bijvoorbeeld bij het plannen van afspraken alleen akkoord laten gaan met de privacyverklaring en tijdens het aanvullen van de gegevens met de algemene voorwaarden van de praktijk. Klik hier voor meer informatie over Akkoordverklaringen

    6. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:

    • De instellingen zijn opnieuw ingedeeld en overzichtelijker gemaakt
    • Je kunt naar een adres van een cliënt navigeren door op het adres van de cliënt te klikken in de consultweergave
    • Je kunt de takenlijst nu filteren per gebruiker
    • We zijn een samenwerking met de VVNT aangegaan, leden van deze vereniging ontvangen 10% korting op het abonnement
    • Diverse kleine problemen opgelost.

    Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

    Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

    Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

    Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

    • Stap 1:
      Gegevens invullen
    • Stap 2:
      Omgeving aanmaken
    Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
    Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
    Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

    Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

    Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
    Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
    https://
    .
    Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
    Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
    Vul het wachtwoord nogmaals in *
    Wat is uw telefoonnummer?