Update 3.28 – Notificaties, afbeeldingen, diagnosecodelijst

Beschikbaar vanaf: 24 juni 2022

1. Afbeeldingen mogelijk in rapportages en notities – NIEUW!

Vanaf nu kun je afbeeldingen in rapportages en notities gebruiken. Je voegt de afbeeldingen toe via het afbeelding icoontje in de tekstverwerker. Het is nog niet mogelijk om afbeeldingen in documenten op te nemen.
Via de Cliëntomgeving kunnen de notities en rapportages met afbeeldingen echter wel gedeeld worden met cliënten.

    2. Notificaties – Uitbreiding

    Het notificatiesysteem heeft een grote update gekregen. Notificaties worden o.a. gebruikt om je te attenderen op nieuwe afspraakverzoeken, ingevulde vragenlijsten en workshop inschrijvingen. De notificaties zijn nu per gebruiker en veel specifieker in te stellen.
    We raden je aan je eigen notificatie instellingen even na te lopen zodat je op de juiste momenten notificaties en e-mails ontvangt. Klik hier voor meer info over het instellen van de notificaties.

    3. Dossier – Uitbreidingen

    • Je kunt een export maken van een deel van de cliënten. Ga hiervoor naar Cliënten –> Overzicht. Klik rechtsboven op de knop met de 3 puntjes –> Bulk opties. Selecteer de gewenste cliënten en klik op Exporteer om de Excel export te maken.
    • De melding over Akkoordverklaringen waarmee cliënt nog niet akkoord is gegaan is subtieler geworden. Deze toont nu als cijfer in de tab Akkoordverklaringen in het dossier.
    • Cliëntomgeving: je kunt nu meerdere cliënten toegang geven tot hetzelfde cliëntdossier. Op die manier kun je bijvoorbeeld beide ouders toegang geven tot het cliëntdossier van het kind.
    • Er is een Uitgebreid zoeken optie toegevoegd in het Cliënten overzicht. Je vindt deze bij Cliënten –> knop met 3 puntjes –> Uitgebreid zoeken.
    • Je kunt nu zelf instellen welke cliëntgegevens je in de consultweergave wilt tonen. Zo kun je bijvoorbeeld instellen dat het telefoonnummer altijd getoond wordt. Je stelt dit in via Instellingen –> Dossier –> Cliënt instellingen.
      Klik rechts op de tab Cliëntdossier en vink de gewenste onderdelen aan.

    4. Diagnosecodelijst toegevoegd – NIEUW

    De diagnosecodelijst voor fysiotherapeuten is toegevoegd. Hiermee kan eenvoudig de juiste diagnose geselecteerd worden zodat de juiste diagnosecode op de factuur komt te staan. Klik hier voor meer info over het werken met de diagnosecodelijst.

    5. Vragenlijsten – Uitbreiding

    Je kunt nu secties in vragenlijsten tonen op basis van de gegeven antwoorden. Zo kun je bijvoorbeeld vragen over zwangerschap overslaan als iemand niet zwanger is. Gebruik hiervoor een meerkeuze vraag. Vervolgens vink je bij de vraag aan ‘Ga naar sectie op basis van antwoorden’

    Klik hier voor meer info over het instellen van vragenlijsten.

    6. Statistieken – Uitbreiding

    Met de Statistieken krijg je inzicht in hoe jouw praktijk draait. Je vindt de Statistieken in het linkermenu. Door bij de onderdelen op ‘Toon meer’ te klikken krijg je in meer detail de statistieken te zien. De volgende statistieken zijn toegevoegd:

    • Producten verkocht. Hiermee krijg je inzicht in de producten die je hebt verkocht.
    • Klachten. Als je gebruikt maakt van klachten kun je hier zijn hoeveel klachten je behandeld hebt en hoeveel consulten je gemiddeld per klacht hebt uitgevoerd.

    7. Agenda – Uitbreiding

    • Je kunt nu instellen dat workshop deelnemers ook in de agenda getoond worden. Dit is met name handig bij relatietherapie. Je stelt in via Agenda –> Opties –> Weergave instellingen. Vink hier ‘Toon workshop deelnemers in de agenda’ aan.
    • Voor workshops kun je nu werken met wachtlijsten. Op die manier kun je bezoekers laten inschrijven op de workshop-wachtlijst als het maximum aantal deelnemers is bereikt.

    8. Financieel – Uitbreiding

    • Je kunt facturen nu automatisch laten incasseren. Hiervoor heb je de Mollie koppeling en een mandaat (toestemming van cliënt) nodig. Klik hier voor meer info.
    • Relatietherapie: bij het maken van een factuur kun je nu ook kiezen voor ‘Samen op één factuur’ en vervolgens een deelnemer selecteren. Op die manier kun je bij relatietherapie makkelijk de factuur naar één van de twee personen sturen.
    • Het instellen van prestatiecodes voor facturen is vereenvoudigd. Daarnaast kun je nu ook eenvoudig extra teksten aan de factuurregel toevoegen. Zie voor meer info: Prestatiecodes instellen.

    9. Veel kleine optimalisaties doorgevoerd, onder andere:

    • Er zijn nieuwe relatiesoorten toegevoegd: collega, werkgever/werknemer en teamlid/leidinggevend. Klik hier voor meer info over het vastleggen van relaties.
    • Technische update voor betere snelheid en beveiliging.
    • Diverse kleine problemen opgelost en optimalisaties doorgevoerd.

    Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

    Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

    Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

    Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

    • Stap 1:
      Gegevens invullen
    • Stap 2:
      Omgeving aanmaken
    Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
    Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
    Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

    Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

    Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
    Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
    https://
    .
    Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
    Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
    Vul het wachtwoord nogmaals in *
    Wat is uw telefoonnummer?