Update 3.24 – E-mail inplannen, koppeling Snelstart

Beschikbaar vanaf: 26 januari 2022

1. Snelstart koppeling – NIEUW!

Vanaf nu kun je MijnDiAd koppelen aan het boekhoudprogramma Snelstart. Hierdoor worden facturen en betalingen direct naar Snelstart doorgestuurd.
Werk jij of jouw boekhouder met SnelStart? Bekijk dan nu de mogelijkheden van de koppeling.

Meer informatie en instellen van de koppeling

2. Agenda / online plannen – Uitbreidingen

  • Er is een nieuwe koppeling met Google Agenda waardoor de bezet-blokken veel sneller in je Google Agenda komen te staan. Klik hier voor meer informatie over het instellen van deze koppeling.
  • In de Lijst weergave van de agenda is een nieuwe filter toegevoegd waarmee ook ‘Afgezegde’ en ‘Niet gekomen’ consulten gefilterd kunnen worden.
  • Per behandeling kan nu worden ingesteld hoe vaak deze maximaal per week ingepland mag worden via de online planner of consultplanner.

3. Automatische acties – NIEUW

Er kunnen nu automatisch taken voor cliënten en e-mails worden aangemaakt op basis van acties binnen MijnDiAd. Zo kun je bijvoorbeeld standaard een e-mail inplannen als je een cliënt op Inactief zet.
Klik hier voor meer informatie.

4. Cliëntomgeving – Uitbreidingen

Er kunnen nu taken voor cliënten worden aangemaakt. De cliënt kan deze taken inzien en afvinken in de Cliëntomgeving. Op de vervaldatum van de taak kun je instellen dat de cliënt automatisch een e-mail ontvangt.

5. Dossier – Uitbreidingen

  • Vragenlijsten kunnen nu ook zonder persoonsgegevens geprint worden.
  • Voor het aanvullen van gegevens kun je nu instellen of het adres verplicht is of optioneel.

6. Financieel – Uitbreidingen

  • Het factureren van workshops is verbeterd en uitgebreid. Je kunt nu eenvoudig producten en kortingen per deelnemer toevoegen. Daarnaast kun je beter zien wie er betaald hebben.
    Klik hier voor meer informatie over het factureren van workshops.
  • Factuursjablonen kunnen nu op Engels worden ingesteld. Hierdoor worden de teksten op het sjabloon vervangen door Engelse teksten. Je stelt dit in door bij het wijzigen van het sjabloon onderin op ‘Geavanceerde opties’ te klikken en bij taal ‘Engels’ te selecteren.
  • De factuurdatum kan nu worden aangepast voordat je de factuur aanmaakt. Dit is mogelijk via Facturatie –> ‘Factuur aanmaken’ door op de Factuurdatum te klikken.
  • De verkoopprijs van producten kan nu in bulk worden aangepast. Zo kun je sneller een aanpassing van de verkoopprijzen voor meerdere producten doorvoeren.
    Klik hier voor meer info over het werken met producten in MijnDiAd.
  • Vouchers (cadeaukaarten en strippenkaarten) die verlopen zijn of niet meer worden ingewisseld kun je verwerken door een factuur te maken van het openstaande tegoed.

7. Veiligheid en privacy – NIEUW

  • De toegang tot het cliëntdossier voor supportmedewerkers is aangepast. Er wordt nu een reden opgegeven en de toegang tot het cliëntdossier wordt apart gelogd in het Logboek.
  • MijnDiAd laat periodiek de beveiliging van de software testen door een extern bedrijf. Er is een derdenverklaring opgesteld. Deze verklaring is te vinden op onze website: Beveiliging en privacy.

8. Veel kleine optimalisaties doorgevoerd, onder andere:

  • Er zijn templates toegevoegd voor Behandelingen zodat je makkelijker de juiste omschrijving en prestatiecodes op de factuur krijgt. Bij het toevoegen van een nieuwe behandeling, kun je bovenin een behandeling selecteren zodat de juiste gegevens voor dat type behandeling worden ingesteld.
  • Nieuwe winter achtergrond foto’s op de inlogpagina geplaatst.
  • Als een terugbetaling via Mollie niet lukt, krijg je hiervan een notificatie in MijnDiAd.
  • In de wachtlijst opgegeven voorkeuren worden overgenomen bij het plannen van een afspraak.

Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

  • Stap 1:
    Gegevens invullen
  • Stap 2:
    Omgeving aanmaken
Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
https://
.
Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
Vul het wachtwoord nogmaals in *
Wat is uw telefoonnummer?