Update 3.21 – Contacten en module Middelen

Beschikbaar vanaf: 13 oktober 2021

1. Contacten NIEUW!

Vanaf eind augustus is er een nieuw onderdeel toegevoegd in het menu: Contacten. Alle debiteuren en crediteuren zijn voortaan onder Contacten te vinden. Met het nieuwe onderdeel Contacten zijn tevens de volgende mogelijkheden toegevoegd:

  1. Een contact kan gekoppeld worden aan een cliënt. Open hiervoor het cliëntdossier en klik op Relaties om de relaties aan te maken.
  2. Er zijn meer soorten relaties die aangemaakt kunnen worden: broer/zus, grootouder, apotheek, huisarts, verzorger, wettelijke vertegenwoordiger en zaken waarnemer
  3. Akkoordverklaringen, documenten en vragenlijsten kunnen nu ook eenvoudiger door relaties van de cliënt ondertekend worden.

Zie voor meer informatie: Contacten en Relaties in cliëntdossier

2. Middelen en recepten NIEUW!

    We hebben een nieuwe module toegevoegd voor therapeuten die werken met medicijnen en voedingssupplementen. Met deze module kunnen de middelen die een cliënt gebruikt worden vastgelegd en kunnen eenvoudig recepten gemaakt worden.

    Middelen is een optionele module die €3,30 per maand kost. De module kan 14 dagen gratis geprobeerd worden.

    Voor alle informatie: Middelen, medicijnen en recepten maken

    3. Financieel Uitbreidingen

    • Het scherm voor het definitief maken van facturen is verbeterd. Het is nu duidelijker naar wie de factuur verstuurd gaat worden en op welke manier.
    • De beschrijving die bij een product is ingesteld kan nu ook op de offerte getoond worden.
    • Er kan nu ook een bedrag als korting worden gegeven.
    • Bij het instellen van een consult met een aanbetaling op ‘Op tijd afgezegd’ krijg je nu een melding om de aanbetaling terug te kunnen storten.
    • De knop Dupliceren bij een offerte wordt nu vaker getoond om het proces van offertes maken te optimaliseren.

    4. Communicatie – Uitbreiding

    • Er kan nu automatisch een herinnering worden gestuurd als een vragenlijst of uitnodiging voor het aanvullen van gegevens nog openstaat. Zie voor meer info: Vragenlijsten / formulier aanmaken en instellen
    • Verbeteringen in het sturen van SMS berichten voor afspraakbevestigingen.
    • De naam van het traject kan nu ook als dynamisch gegeven in de trajectbevestiging e-mail gebruikt worden.

    5. Beveiligd contactformulier – Uitbreiding

    • Het beveiligd contactformulier is uitgebreid. Hier kan nu ook een akkoordverklaring getoond worden zodat een cliënt bijvoorbeeld direct akkoord dient te gaan met de privacyverklaring van de praktijk.
    • Aan het beveiligd contactformulier kan nu een vragenlijst gekoppeld worden.

    Zie voor meer info: Beveiligd contactformulier

    6. Dossier- Uitbreidingen

    • Vanuit het cliëntdossier kan nu direct worden doorgeklikt naar de debiteur die voor de facturen is ingesteld.
    • In het cliëntdossier wordt bovenin getoond als een cliënt op de wachtlijst staat.
    • Bij het gebruik van de module Cliëntomgeving kun je nu op meer plekken aanvinken of een rapportage wel/niet zichtbaar mag zijn voor de cliënt.

    7. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:

    • In de Statistieken zijn nu ook de gegevens in te zien van consulten die op tijd zijn afgezegd en op ‘Niet gekomen’ zijn ingesteld.
    • In de export van alle cliënten is een kolom toegevoegd waarin het totaal aantal consulten getoond wordt.
    • Het wijzigen van je eigen wachtwoord als je ingelogd bent is verbeterd.
    • Het uploaden van je eigen praktijklogo voor de schermen die cliënten zien is verbeterd.
    • Bij de bedrijfsgegevens kun je nu instellen bij welke beroepsverenigingen je bent aangesloten, dit wordt ook als basis gebruikt voor nieuwe factuursjablonen.

    Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

    Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

    Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

    Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

    • Stap 1:
      Gegevens invullen
    • Stap 2:
      Omgeving aanmaken
    Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
    Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
    Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

    Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

    Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
    Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
    https://
    .
    Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
    Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
    Vul het wachtwoord nogmaals in *
    Wat is uw telefoonnummer?