1. Zoeken in de agenda en rapportages NIEUW!

In de agenda hebben we een nieuwe lijstweergave toegevoegd. Je vindt de lijst door in de agenda rechtsboven op LIJST te klikken.
Een aantal voorbeelden van de mogelijkheden van deze nieuwe functie:

  • Zoeken in de agenda en zoeken in rapportages. Zo kun je bijvoorbeeld op een bepaalde klacht zoeken om te kijken hoe je deze klacht eerder behandeld hebt.
  • Snel zien of je bij alle consulten van de afgelopen week een rapportage hebt ingevuld. En zo niet, deze direct invullen.
  • Bulk acties uitvoeren: bijvoorbeeld bij ziekte alle consulten voor komende week annuleren en de cliënten een mail sturen. Of een evaluatie vragenlijst sturen aan alle cliënten die afgelopen maand geweest zijn.

2. Videobellen onbeperkt – Uitbreiding

Er is een nieuwe optie voor onbeperkt videobellen toegevoegd. Hiermee kan voor €10 per maand onbeperkt worden gevideobeld. Klik hier voor meer informatie over beeldbellen met MijnDiAd.

3. Algemene praktijkbestanden – NIEUW!

Het is nu mogelijk algemene praktijkbestanden veilig in MijnDiAd op te slaan. Bijvoorbeeld je AVG en WKKGZ documentatie. Daarnaast kun je hiermee standaard e-mailbijlagen opslaan die je vaker gebruikt. Bij het versturen van een e-mail kun je de bijlage dan direct vanuit MijnDiAd toevoegen. Ook kun je bestanden en links toevoegen die getoond worden in de Cliëntomgeving.
Je voegt de bestanden toe via Instellingen –> Dossier –> Bestanden.

Meer informatie in de Kennisbank: Algemene praktijkbestanden & documenten

4. Toegang bij overlijden – NIEUW!

We hopen natuurlijk dat dit nooit nodig zal zijn. Maar vanaf nu kun je een gebruiker aanmaken die toegang mag krijgen indien je zelf komt te overlijden of niet meer in staat bent je praktijk te voeren.
In onze kennisbank meer info: Toegang tot MijnDiAd bij overlijden / praktijkbeëindiging

5. Documenten maken – Uitbreidingen

  1. Bij het maken van een document kun je nu ook de AGB code van behandelaren invoegen via de knop ‘+ Gegevens’
  2. Documenten kunnen nu ook bewerkt worden in de ‘Rechts’ en ‘Onder’ weergave. Klik bij een document op het pijltje bij Wijzig om het document in de gesplitste weergave te bewerken.
  3. De knop Invoegen blijft nu altijd in beeld bij het invoegen van rapportages in een document.

6. Agenda – VERBETERINGEN

  1. Je kunt nu een link plaatsen op je website voor het laten plannen van een specifieke behandeling in de online afspraken planner. Je vindt de link onder Instellingen –> Behandelingen / Trajecten –> Behandelingen –> Wijzig — tab ‘Online afspraken plannen’.
  2. Een afspraakverzoek van een cliënt die nog niet in MijnDiAd bekend is kan nu ook automatisch geaccepteerd worden. Tevens kan de cliënt direct automatisch worden uitgenodigd om gegevens aan te vullen. Klik hier voor meer info over het instellen van online afspraken plannen.
  3. Je kunt de naam van een consult aanpassen van een specifiek consult. De ingevoerde naam zal dan ook op de factuur komen te staan. Klik in een consult op de knop ‘Wijzig consult’ om een afwijkende naam in te stellen.
  4. Het scherm voor het instellen van Trajecten is verbeterd.
  5. In de consult weergave wordt nu bovenin de locatie en de behandelaar van het betreffende consult getoond indien je meerdere behandelaren of locaties gebruikt.
  6. In de agenda Maand weergave worden nu ook de weeknummers getoond.

7. Financieel – VERBETERINGEN

  1. Indien er bij een debiteur een BTW nummer is ingevuld, wordt deze vanaf nu ook op de factuur gezet.
  2. De aanhef van cliënten op facturen is vanaf heden instelbaar. Je stelt de gewenste aanhef in via Instellingen –> Financieel –> Facturatie / iDEAL –> ‘Notatie cliëntnaam’.

8. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:

  • Door cliënt aangevulde NAW- en contactgegevens automatisch accepteren.
  • Hoofdgebruikers kunnen nu altijd andere gebruikers toevoegen en wijzigen.
  • Klankbord: sortering is aangepast en de zoekfunctie is verbeterd.
  • Bij het wijzigen van sjablonen en vragenlijsten in de instellingen wordt je niet meer automatisch uitgelogd na 2 uur.
  • Verbeteringen in de toelichtende teksten bij Statistieken.
  • Instellingen categorieën verbeterd en uitgedund.
  • Assistenten krijgen nu ook de notificatiemails over nieuwe afspraakverzoeken indien het vinkje hiervoor bij de gebruikersinstellingen is ingeschakeld.

Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.