Update 3.16 – Online cliëntschermen en uitbreiding Cliëntomgeving

Beschikbaar vanaf: 12 maart 2021

1. Uitbreiding online cliëntschermen – UITBREIDING

De schermen voor de online afspraken planner, workshop inschrijvingen en wachtlijst hebben meer functies gekregen:

  • Je kunt nu ook direct het adres laten invoeren door de cliënt / deelnemer.
  • De introductie- en toelichtende teksten kunnen nu aangepast worden via de Instellingen.

Deze opties zijn te vinden via Instellingen –> Agenda –> Online plannen & verzetten. Klik rechts op Opties om de instellingen aan te passen.

2. Dossier – VERBETERINGEN

  • Nieuwe meting toegevoegd: Vetmassa in kilogram.
  • MP3 bestanden kunnen worden toegevoegd onder Bestanden in het cliëntdossier en bij Beveiligde berichten.
  • Optimalisatie waardoor het invullen van grote vragenlijsten beter werkt.
  • Indien een cliënt die wordt uitgenodigd om gegevens aan te vullen reeds een adres heeft, hoeft deze het adres niet opnieuw in te vullen.
  • Ontbrekende onderdelen bij de export van een compleet cliëntdossier zijn toegevoegd.
  • In de export van consulten is nu ook het telefoonnummer van de cliënt toegevoegd.
  • In elk cliëntdossier wordt nu het Logboek getoond met alleen de regels die betrekking hebben op de cliënt.

3. Cliëntomgeving  – UITBREIDING

  • Documenten, bestanden en tekeningen kunnen nu gedeeld worden met cliënten die een account hebben in de Cliëntomgeving.
  • Beveiligde berichten ouder dan 30 dagen blijven in de cliëntomgeving voor cliënten beschikbaar.
  • Vragenlijsten kunnen ingevuld worden via de cliëntomgeving, dit kan ook in delen.
  • Het is nu mogelijk om iemand toegang te geven tot de cliëntomgeving van een andere cliënten. Zo kan bijvoorbeeld een ouder inloggen voor alle kinderen die in behandeling zijn.

4. Financieel  – VERBETERING

  • Bij debiteuren is een notitieveld toegevoegd.
  • Cadeaukaart is hernoemd naar Tegoedbon. De werking is het hetzelfde gebleven.
  • In het overzicht van Vouchers is nu ook te zien aan welke cliënt de voucher gekoppeld is.
  • In de financiele grafieken worden hogere kosten t.o.v. vorig jaar nu rood i.p.v. groen getoond.

5. Agenda – VERBETERING

  • In het ICS bestand dat als bijlage bij een afspraakbevestiging gestuurd wordt is nu ook de naam en het adres van de locatie toegevoegd.
  • Een probleem met overige afspraken met een herhaalpatroon is opgelost.

6. Communicatie / videobellen – VERBETERING

  • Indien mails niet kunnen worden afgeleverd zijn er meer details beschikbaar met de oorzaak waarom de e-mail niet is afgeleverd.
  • Ook Zip-bestanden kunnen nu als bijlage in een beveiligd bericht verstuurd worden.
  • Bij het videobellen blijft het videogesprek nu ook actief als je door MijnDiAd navigeert.
  • Je kunt nu ook je scherm delen tijdens een videogesprek met een cliënt.
  • Je kunt het videobeeld van de cliënt op fullscreen instellen tijdens een videogesprek.
  • Je kunt vanuit het cliëntdossier een SMS bericht sturen als je de SMS module hebt ingeschakeld.

7. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:

  • De blokken in het Dashboard kun je nu verplaatsen.
  • De inlogpagina is verbeterd: er komt minder vaak een ‘Herlaad-pagina’ en het scherm voor twee-staps-verificatie is verbeterd.
  • Bij het gebruik van SMS berichten kunnen nu ook langere berichten (meer dan 160 tekens) ingesteld worden.
  • Notificatiemails naar gebruikers worden alleen nog gestuurd als de gebruiker status Actief heeft.
  • Twee nieuwe samenwerkingspartners: de VSPN en Zorg voor Zzp!
  • Diverse kleine verbeteringen en optimalisaties.

Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

  • Stap 1:
    Gegevens invullen
  • Stap 2:
    Omgeving aanmaken
Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
https://
.
Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
Vul het wachtwoord nogmaals in *
Wat is uw telefoonnummer?