Een grote update waarin we de ‘voorkant’ van MijnDiAd geheel vernieuwd hebben!

Daarnaast hebben we direct veel gevraagde verbeteringen in deze update meegenomen.

1. Privé agenda laten blokkeren voor online afspraken plannen

Een veel gevraagde ontwikkeling, het is nu mogelijk om in te stellen dat afspraken in de privé-agenda zorgen dat er geen online afspraken gepland kunnen worden. Je dient het wel nog zelf in te stellen:

  1. Controleer of de tijdzone instellingen van de privé-agenda (Google, Apple, Outlook) goed staan
  2. Ga daarna in MijnDiAd naar Instellingen –> Agenda –> Praktijk en privé agenda
  3. Klik op ‘Wijzig’ bij de agenda die je voor online afspraken plannen wilt laten blokkeren
  4. Vink ‘Blokkeer tijden in deze agenda voor online afspraken plannen.’ aan

2. Nieuw factuur-scherm

Het factuur-scherm heeft een flinke update gekregen. Klik naar Facturatie –> Overzicht en vervolgens op Tonen achter de betreffende factuur om deze te openen, crediteren, betalingen te registreren etc.

3. Verbeteringen akkoordverklaringen

  1. Alle cliënten die nog niet akkoord zijn gegaan met je akkoordverklaringen kun je nu in één keer uitnodigen om alsnog akkoord te gaan. Zie voor de uitleg hierover: Werking akkoordverklaringen in MijnDiAd
  2. Bij cliënten die nog niet akkoord zijn gegaan zal een melding in het cliëntdossier getoond worden waarmee de cliënt direct uitgenodigd kan worden om alsnog akkoord te gaan

4. Verzonden e-mails / logboek

Er is een logboek toegevoegd waarin alle handelingen die gebruikers in MijnDiAd doen terug te zien zijn. Dit logboek is toegankelijk voor iedereen met de rol Behandelaar. Het logboek kan geopend worden door in de onderste balk van MijnDiAd op Logboek te klikken.

5. Nieuwe rol: Assistent

Er is een nieuwe rol toegevoegd voor assistenten. Assistenten hebben de volgende rechten:

  • Afspraken plannen voor behandelaren en waarnemers
  • Cliënten toevoegen
  • Facturen maken en crediteren
  • Betalingen registreren
  • Gegevens exporteren
  • Taken aanmaken en afvinken

De assistent kan geen dossiers inzien en instellingen aanpassen.
Assistenten kunnen worden toegevoegd door gebruikers met de rol Behandelaar.

6. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:

  • De extra velden zijn anders geplaatst zodat er geen verwarring meer kan ontstaan met het adres-veld
  • Een extra veld kan nu als Prioriteit gemarkeerd worden. Hierdoor zal deze informatie altijd in het clientdossier en de afspraak-weergave getoond worden
  • Diverse kleine problemen opgelost.

Heb je vragen vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

MijnDiAd maakt gebruik van cookies

We nemen je privacy serieus. Hoe we omgaan met je privacy en cookies vind je in onze Privacyverklaring. Deze website maakt gebruik van cookies om o.a. statistieken bij te houden.

Mogen we ook trackingcookies plaatsen voor gerichte marketing? Klik dan op Oké. Wil je dit niet, klik dan op Niet oké, we zullen dan geen trackingcookies plaatsen.