Update 3.0 – Technische update, akkoordverklaringen, assistent

Beschikbaar vanaf: 27 december 2018
Een grote update waarin we de ‘voorkant’ van MijnDiAd geheel vernieuwd hebben!

Daarnaast hebben we direct veel gevraagde verbeteringen in deze update meegenomen.

1. Privé agenda laten blokkeren voor online afspraken plannen

Een veel gevraagde ontwikkeling, het is nu mogelijk om in te stellen dat afspraken in de privé-agenda zorgen dat er geen online afspraken gepland kunnen worden. Je dient het wel nog zelf in te stellen:

  1. Controleer of de tijdzone instellingen van de privé-agenda (Google, Apple, Outlook) goed staan
  2. Ga daarna in MijnDiAd naar Instellingen –> Agenda –> Praktijk en privé agenda
  3. Klik op ‘Wijzig’ bij de agenda die je voor online afspraken plannen wilt laten blokkeren
  4. Vink ‘Blokkeer tijden in deze agenda voor online afspraken plannen.’ aan

2. Nieuw factuur-scherm

Het factuur-scherm heeft een flinke update gekregen. Klik naar Facturatie –> Overzicht en vervolgens op Tonen achter de betreffende factuur om deze te openen, crediteren, betalingen te registreren etc.

3. Verbeteringen akkoordverklaringen

  1. Alle cliënten die nog niet akkoord zijn gegaan met je akkoordverklaringen kun je nu in één keer uitnodigen om alsnog akkoord te gaan. Zie voor de uitleg hierover: Werking akkoordverklaringen in MijnDiAd
  2. Bij cliënten die nog niet akkoord zijn gegaan zal een melding in het cliëntdossier getoond worden waarmee de cliënt direct uitgenodigd kan worden om alsnog akkoord te gaan

4. Verzonden e-mails / logboek

Er is een logboek toegevoegd waarin alle handelingen die gebruikers in MijnDiAd doen terug te zien zijn. Dit logboek is toegankelijk voor iedereen met de rol Behandelaar. Het logboek kan geopend worden door in de onderste balk van MijnDiAd op Logboek te klikken.

5. Nieuwe rol: Assistent

Er is een nieuwe rol toegevoegd voor assistenten. Assistenten hebben de volgende rechten:

  • Afspraken plannen voor behandelaren en waarnemers
  • Cliënten toevoegen
  • Facturen maken en crediteren
  • Betalingen registreren
  • Gegevens exporteren
  • Taken aanmaken en afvinken

De assistent kan geen dossiers inzien en instellingen aanpassen.
Assistenten kunnen worden toegevoegd door gebruikers met de rol Behandelaar.

6. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:

  • De extra velden zijn anders geplaatst zodat er geen verwarring meer kan ontstaan met het adres-veld
  • Een extra veld kan nu als Prioriteit gemarkeerd worden. Hierdoor zal deze informatie altijd in het clientdossier en de afspraak-weergave getoond worden
  • Diverse kleine problemen opgelost.

Heb je vragen vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

  • Stap 1:
    Gegevens invullen
  • Stap 2:
    Omgeving aanmaken
Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
https://
.
Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
Vul het wachtwoord nogmaals in *
Wat is uw telefoonnummer?