Update 2.9 – Producten aan consultfactuur toevoegen en meerdere locaties

Beschikbaar vanaf: 27 december 2017

Een grote update net voor het nieuwe jaar met veel nieuwe functies.

1. Producten toevoegen aan een consultfactuur

Een veel gevraagde functie, het toevoegen van producten aan een consultfactuur, het is nu mogelijk! Op deze manier kan bijvoorbeeld een voedingssupplement dat verkocht wordt direct op de consultfactuur erbij gezet worden. Daarnaast kan het gebruikt worden om bijvoorbeeld reiskosten in rekening te brengen. Open een consult vanuit uw agenda en klik op “+ Product” om het uit te proberen.

2. Voorraadbeheer en producten

We hebben een eenvoudig voorraadbeheer toegevoegd zodat de voorraad van producten die verkocht worden kan worden bijgehouden. Dit onderdeel is te vinden via Facturatie –> Producten. U kunt de producten indelen in categorieën en de actuele voorraad opgeven. Bij de verkoop van producten wordt de voorraad automatisch bijgewerkt. Zo heeft u altijd inzicht in de actuele voorraad.

3. Werken op meerdere locaties

Voor de praktijkagenda hebben we een onderdeel Locaties toegevoegd. Hiermee is het mogelijk om afspraken op verschillende locaties in te plannen. In de agenda kan vervolgens gefilterd worden op een locatie. Uiteraard is dit ook voor online afspraken plannen doorgevoerd, zodat uw cliënt op de gewenste locatie een afspraak kan plannen. Standaard heeft elke omgeving één locatie. Wilt u met meerdere locaties werken? Voeg ze dan toe via Instellingen –> Agenda –> Locaties.

4. Nieuwe indeling Instellingen

In de vorige afbeelding was het u wellicht al opgevallen. We hebben de indeling van de Instellingen flink aangepast. Misschien even zoeken naar bepaalde instellingen voor bestaande klanten, maar de indeling is qua logica een stuk verbeterd.

5. Kosten categorie uitsluiten voor Statistieken

Het is nu mogelijk om bepaalde Kosten categorieën uit te sluiten voor Statistieken. Op deze manier kunnen bijvoorbeeld privé-opnames wel ingevoerd worden zonder dat deze de winst van uw praktijk beïnvloeden. Via Instellingen –> Kosten categorieën kunnen de categorieën ingesteld worden.

5. Werken met BTW kan worden uitgeschakeld

Voor therapeuten die volledig zijn vrijgesteld kan via Instellingen de optie ‘Volledig BTW vrijgesteld’ ingeschakeld worden. Hierdoor wordt op zowel mogelijk plekken alles automatisch op BTW vrijgesteld ingesteld.

6. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd

  • Bij het plannen van een afspraak in de agenda kan het schermpje nu op het scherm verplaatst worden
  • Duidelijkere knop voor het wijzigen van een consult
  • Geslacht en aanhef van een cliënt zijn niet meer verplicht om in te stellen
  • Overige afspraken worden nu geëxporteerd bij het exporteren van de agenda
  • Printen van een factuur vanuit de browser Safari werkt weer correct
  • De verjaardagen van cliënten kunnen in de agenda worden weergegeven
  • Bij het aanmaken van een brief kunnen de gegevens van de cliënt eenvoudiger worden toegevoegd

Heeft u vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

  • Stap 1:
    Gegevens invullen
  • Stap 2:
    Omgeving aanmaken
Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
https://
.
Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
Vul het wachtwoord nogmaals in *
Wat is uw telefoonnummer?