Update 2.7 – Kasboek en verbeterde statistieken

Beschikbaar vanaf: 19 september 2017

We hebben weer een aantal nieuwe mogelijkheden toegevoegd en optimalisaties doorgevoerd. Hieronder een overzicht van de wijzigingen per categorie.

1. Kasboek toegevoegd aan MijnDiAd

  • Er is een geheel nieuwe functie toegevoegd, namelijk een digitaal kasboek. In het kasboek ziet u alle betalingen die contant zijn gedaan en kosten die u contant heeft betaald. U kunt het saldo in kas zien en tevens handmatig kasboekingen verwerken (bijvoorbeeld voor een storting op de bank). Ook kunt u banktransacties verwerken tot een kasboeking. U vindt het kasboek onder Financieel –> Kas en bank.
    kasboek

2. Rapportage overzicht en statistiek geheel vernieuwd

  • We hebben het onderdeel dat u kent als ‘Rapportage’ geheel vernieuwd en een nieuwe naam gegeven. De term ‘Rapportage’ is vaak verwarrend, omdat het ook geassocieerd wordt met consult-rapportages. Het onderdeel heet nu ‘Statistieken’ en bevat duidelijkere overzichten en grafieken. Bekijk het vooral zelf en laat ons weten als u dingen mist of graag anders zou zien.statistiek overzichten

3. Exporteren bonnen en facturen van kosten

  • U kunt nu eenvoudig een export maken van alle bonnen/facturen van kosten die u in MijnDiAd heeft opgeslagen. Klik hiervoor op de export knop in het onderdeel Kosten.bonnen facturen exporteren

4. Agenda

  • U kunt nu ook uw privé-agenda in MijnDiAd tonen. Zo kunt u de afspraken die bijvoorbeeld in uw Google, Outlook of iCloud agenda staan ook in uw MijnDiAd agenda zien. U kunt uw privé-agenda toevoegen via Instellingen –> Praktijkagenda.
  • Bij een nieuw afspraakverzoek van een cliënt ontvangt u als behandelaar nu ook een notificatiemail. U kunt vanuit de mail meteen doorklikken naar MijnDiAd om het verzoek te accepteren of af te wijzen.
  • De volgorde van afspraken bij meerdere afspraken op één dag in de afspraak-herinneringmail staan nu chronologisch gesorteerd.
  • Bij het toevoegen van roosterblokken kon de eindtijd voor de begintijd liggen. Dit is nu niet meer mogelijk.
  • Er zijn verbeteringen doorgevoerd in de agendaweergave op smartphones.

4. Algemeen

  • Aan taken in de takenlijst kan een vervaldatum (deadline) worden opgegeven. Op de vervaldatum worden de taken ook in de agenda getoond.
  • Diverse kleine optimalisaties en verbeteringen.

Heeft u vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

  • Stap 1:
    Gegevens invullen
  • Stap 2:
    Omgeving aanmaken
Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
https://
.
Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
Vul het wachtwoord nogmaals in *
Wat is uw telefoonnummer?