1. Online afspraken plannen door cliënten

Het is zover, u kunt uw cliënten nu ook zelf afspraken laten plannen. We hebben hier de afgelopen maanden hard aan gewerkt en zijn trots op het resultaat! Om uit te leggen hoe het werkt hebben we een korte video gemaakt. Bekijk deze hieronder.

In het kort werkt het als volgt:

  • U geeft aan welke Behandelingen uw cliënten zelf kunnen inplannen
  • U maakt een rooster, dit rooster bepaalt de tijden waarbinnen cliënten afspraakverzoeken kunnen doen
  • U plaatst de link op uw website of verstuurd deze via bijvoorbeeld een nieuwsbrief naar uw cliënten
  • Uw cliënten kiezen een behandeling (type afspraak) en zoeken vervolgens een beschikbare tijd binnen uw rooster
  • U krijgt in MijnDiAd een notificatie en ziet de afspraakverzoeken in de agenda. Door hierop te klikken kunt u deze bevestigen of verwijderen. Uw cliënt ontvangt een afspraakbevestiging (of afwijzing) via de e-mail.

2. Cliëntendossier

  • We gebruiken een vernieuwde tekstbewerker waarmee het maken van de rapportage en notities prettiger werkt.
  • Er zijn verbeteringen doorgevoerd in het uploaden van bestanden aan het cliëntdossier en er is een lijstweergave voor bestanden toegevoegd.
  • ‘Consult toevoegen’ is verbeterd. Hierdoor is het nu ook mogelijk de rapportages van de voorgaande consulten direct in te zien.
  • De Intake/notities kunnen nu ook direct vanuit een consult worden aangepast.

3. E-mailsjablonen

  • Er zijn 3 nieuwe e-mailsjablonen toegevoegd: ‘afspraakbevestiging’, ‘afspraakverzoek geweigerd’ en ‘factuur reeds betaald’. U kunt via Instellingen –> ‘E-mail sjablonen’ deze mails naar eigen wens instellen.

4. Facturatie

  • De woorden ‘nota’ en ‘factuur’ werden door elkaar heen gebruikt. Het woord ‘nota’ is daarom overal aangepast naar ‘factuur’.
  • In het onderdeel ‘Facturatie herinneringen’ wordt nu ook het aantal verstuurde herinneringen getoond.

5. Instellingen

  • De volgorde van Instellingen is veranderd en er is een onderdeel Praktijkagenda toegevoegd.
  • Het is nu mogelijk een factuursjabloon te verwijderen.

6. Algemeen

  • We hebben de mogelijkheid toegevoegd om via automatische incasso te betalen. Deze optie testen we eerst bij een klein aantal klanten. Wilt u meetesten? Stuur een e-mail naar support@mijndiad.nl. Zodra het goed werkt zal het voor iedereen beschikbaar komen.
  • Elke gebruiker van MijnDiAd dient akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden. Deze worden in beeld getoond en d.m.v. een vinkje kan hiermee akkoord worden gegaan.
  • Verschillende kleine problemen opgelost en optimalisaties doorgevoerd.

Heeft u vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.