Update 2.12 – SMS afspraakherinneringen, extra velden instellen

Beschikbaar vanaf: 7 mei 2018

De afgelopen periode hebben we weer veel verbeteringen doorgevoerd. Sommige heb je waarschijnlijk al gezien, zoals het akkoord gaan met de nieuwe voorwaarden van MijnDiAd. Andere verbeteringen zijn minder zichtbaar, maar niet minder nuttig.

1. Afspraakherinneringen per SMS

Het is erg jammer als cliënten een afspraak vergeten. Naast de afspraakherinneringen per e-mail hebben we nu ook de mogelijkheid om herinneringen als SMS bericht te versturen. Tevens kunnen afspraakbevestigingen per SMS verstuurd worden. De kosten per SMS bericht bedragen €0,11 incl BTW. Wil je hier gebruik van maken?
Log in op MijnDiAd, ga naar Instellingen –> ‘Agenda opties’ en schakel de module in. Bij het inschakelen zullen we de SMS herinneringen direct voor alle cliënten activeren.

2. Extra velden beter in te stellen

We hebben een aantal verbeteringen aan de extra velden die voor cliëntgegevens kunnen worden ingesteld doorgevoerd:

  • Extra velden kunnen nu verplicht worden gemaakt om in te vullen. De cliënt kan de gegevens dan alleen insturen indien de verplichte velden zijn ingevuld
  • Er kunnen extra velden worden gemaakt die niet aan de cliënten getoond worden bij het invullen van het formulier
  • Er kunnen totaal 10 i.p.v. 5 extra velden worden ingesteld.

Om hier gebruik van te maken open je in MijnDiAd de Instellingen en klik je in het onderdeel ‘Cliënten’ op ‘Extra velden’.

 

3. Financieel

  • iDEAL betalingen die via de betaalprovider zijn binnengekomen kunnen niet meer verwijderd worden
  • De weergave van de kleuren en de volgorde van banktransacties is verbeterd
  • Transacties van de Bunq-bank kunnen nu ook geïmporteerd worden
  • In de Statistieken is het nu mogelijk zelf een periode te selecteren (ook over meerdere jaren)
  • Bij het exporteren van facturen worden nu losse kolommen voor BTW hoog en BTW laag gemaakt

4. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:

  • Een afspraakverzoek dat nog niet geaccepteerd is wordt nu ook als Bezet-blok in de privé agenda getoond
  • Er kunnen nu meerdere bestanden tegelijk in het cliëntdossier geupload worden
  • Bij kinderen jonger dan 10 jaar wordt de leeftijd ook in maanden getoond
  • De weergave van de taken in de agenda is verbeterd
  • Voor online afspraken plannen kan nu worden ingesteld of cliënten ook op vandaag afspraken mogen plannen
  • Er zijn verschillende logo’s toegevoegd aan de logokiezer bij het instellen van het factuursjabloon
  • Diverse kleine problemen opgelost.

Heb je vragen vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.

Helaas, de link om uw omgeving aan te maken is verlopen of niet geldig. Wanneer u uw omgeving al heeft geactiveerd ga dan naar [uwpraktijknaam].mijndiad.nl.

Opnieuw probeer-omgeving aanvragen

Probeer 14 dagen geheel vrijblijvend!

  • Stap 1:
    Gegevens invullen
  • Stap 2:
    Omgeving aanmaken
Wat is uw voor- en achternaam? Gelieve een geldige voor- en achternaam in te voeren.
Wat is uw e-mailadres? Gelieve een geldig e-mailadres in te voeren.
Om verder te gaan dient u akkoord te gaan met de privacyverklaring.

Nog één stap verwijderd van 14 dagen geheel vrijblijvend proberen!

Wat is uw bedrijfsnaam? * Gelieve een bedrijfsnaam in te voeren.
Welk web-adres wilt u voor MijnDiAd gebruiken? *
https://
.
Dit web-adres gebruikt u om in te loggen op uw eigen MijnDiAd omgeving.
Vul hier het gewenste wachtwoord in * Minimaal 7 tekens met hierin minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
Vul het wachtwoord nogmaals in *
Wat is uw telefoonnummer?