1. Koppeling met e-Boekhouden boekhoudsoftware – NIEUW!
Het heeft even geduurd, maar nu hebben dan toch echt een automatische boekhoudkoppeling! Vanaf heden is het mogelijk om MijnDiAd aan e-Boekhouden boekhoudsoftware te koppelen. Dit betekent dat automatisch alle facturen en betalingen in je boekhoudprogramma verwerkt worden.
Lees dit artikel voor meer informatie!
2. Agenda – VERBETERINGEN
- Je kunt nu kiezen om geen ICS-bijlage (hiermee kunnen cliënten de afspraak aan hun eigen digitale agenda toevoegen) mee te sturen in een afspraakbevestiging en afspraak-wijzigingsmail. Deze kunnen uitgeschakeld worden via Instellingen –> Communicatie –> E-mail instellingen.
- Het is nu mogelijk de ‘bron’ van een consult te zien. Ga hiervoor met de muis over het afspraak-icoontje in de consult weergave.

3. Kosten toevoegen- VERBETERING!
We hebben meer mogelijkheden toegevoegd voor het bijhouden van je bonnetjes en facturen.
- Je kunt nu meerdere foto’s of PDF-bestanden toevoegen bij 1 kostenboeking
- Bij foto’s kunnen deze nu ook gedraaid worden.
- De bestandsnaam van gekoppelde bonnetjes/facturen kan worden aangepast
4. Financiën – VERBETERINGEN!
- Indien een betaling via banktransacties is verwerkt, is nu vanuit de betaling te zien welke transactie erbij hoort.
- Na het verwerken van afschrijving tot een kostenboeking, is bij de kostenboeking nu te zien welke transactie erbij hoort.
- Bij facturen die via ‘Declareer afspraken’ gemaakt worden, worden nu ook UBL-facturen meegestuurd.
- Een factuur kan nu ook definitief gemaakt worden zonder deze per mail te verzenden of uit te printen.
- Het aantal stappen voor het maken van verzamelfacturen is teruggebracht naar 3 stappen.
5. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:
- Er kunnen nu 50 bestanden per dossier worden toegevoegd.
- Grafieken toegevoegd aan de detailschermen bij crediteuren, debiteuren en producten.
- Het overzicht van alle facturen is geoptimaliseerd
- Je kunt nu tracking toevoegen (voor het meten via Google Analytics of Facebook) aan het online afspraken maken scherm. Dit stel je in via Instellingen –> Communicatie –> Ontwerp cliëntschermen.
- Kolomtitel ‘Behandeldatum’ op de factuur is nu instelbaar. Zo kun je deze bijvoorbeeld aanpassen naar Afspraakdatum.
- VVBET en NVL zijn partner geworden.
- Diverse kleine problemen opgelost.
Heb je vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.