1. Koppeling met e-Boekhouden boekhoudsoftware – NIEUW!

Het heeft even geduurd, maar nu hebben dan toch echt een automatische boekhoudkoppeling! Vanaf heden is het mogelijk om MijnDiAd aan e-Boekhouden boekhoudsoftware te koppelen. Dit betekent dat automatisch alle facturen en betalingen in je boekhoudprogramma verwerkt worden.

Lees dit artikel voor meer informatie!

2. Agenda – VERBETERINGEN

  1.  Je kunt nu kiezen om geen ICS-bijlage (hiermee kunnen cliënten de afspraak aan hun eigen digitale agenda toevoegen) mee te sturen in een afspraakbevestiging en afspraak-wijzigingsmail. Deze kunnen uitgeschakeld worden via Instellingen –> Communicatie –> E-mail instellingen.
  2. Het is nu mogelijk de ‘bron’ van een consult te zien. Ga hiervoor met de muis over het afspraak-icoontje in de consult weergave.

3. Kosten toevoegen- VERBETERING!

We hebben meer mogelijkheden toegevoegd voor het bijhouden van je bonnetjes en facturen.

  1. Je kunt nu meerdere foto’s of PDF-bestanden toevoegen bij 1 kostenboeking
  2. Bij foto’s kunnen deze nu ook gedraaid worden.
  3. De bestandsnaam van gekoppelde bonnetjes/facturen kan worden aangepast

4. Financiën – VERBETERINGEN!

  • Indien een betaling via banktransacties is verwerkt, is nu vanuit de betaling te zien welke transactie erbij hoort.
  • Na het verwerken van afschrijving tot een kostenboeking, is bij de kostenboeking nu te zien welke transactie erbij hoort.
  • Bij facturen die via ‘Declareer afspraken’ gemaakt worden, worden nu ook UBL-facturen meegestuurd.
  • Een factuur kan nu ook definitief gemaakt worden zonder deze per mail te verzenden of uit te printen.
  • Het aantal stappen voor het maken van verzamelfacturen is teruggebracht naar 3 stappen.

5. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:

  • Er kunnen nu 50 bestanden per dossier worden toegevoegd.
  • Grafieken toegevoegd aan de detailschermen bij crediteuren, debiteuren en producten.
  • Het overzicht van alle facturen is geoptimaliseerd
  • Je kunt nu tracking toevoegen (voor het meten via Google Analytics of Facebook) aan het online afspraken maken scherm. Dit stel je in via Instellingen –> Communicatie –> Ontwerp cliëntschermen.
  • Kolomtitel ‘Behandeldatum’ op de factuur is nu instelbaar. Zo kun je deze bijvoorbeeld aanpassen naar Afspraakdatum.
  • VVBET en NVL zijn partner geworden.
  • Diverse kleine problemen opgelost.

Heb je vragen vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.