1. Cliënten e-mailen ivm corona NIEUW!

Je kunt nu tijdelijk een selectie of alle cliënten e-mailen ivm de coronacrisis.

Lees dit artikel voor meer informatie!

2. Agenda- VERBETERINGEN

  • Bij het annuleren van een afspraak of het verwijderen van een afspraak uit de agenda kan nu direct een annuleringsmail verstuurd worden.
  • Bij een afspraakverzoek van een cliënt waarvan het e-mailadres meerdere keren voorkomt, kun je nu zelf kiezen bij welke cliënt het verzoek hoort.
  • De online afspraken planner voor cliënten kan nu in categorieën worden ingedeeld. Zie voor meer info: Cliënten zelf een afspraak laten plannen
  • Het is nu mogelijk consulten en overige afspraken te kopiëren / plakken in de agenda. Op deze manier kunnen meerdere consulten met dezelfde cliënt snel ingepland worden.

3. Financieel – VERBETERINGEN

  • Het crediteren van facturen is vereenvoudigd en kost nu minder klikken.
  • Bij het factureren van workshops wordt de datum nu ook op de factuur gezet.
  • Indien er alleen BTW vrijgestelde diensten gefactureerd worden, wordt er geen subtotaal ex- en inclusief BTW meer op de factuur getoond.
  • Technische verbeteringen in de koppeling met e-Boekhouden.

4. Communicatie – VERBETERINGEN

  • Er zijn nu meer opmaakmogelijkheden voor de cliëntschermen (client uitnodigen, online afspraken plannen etc). Dit stel je in via Instellingen –> Communicatie –> Ontwerp cliëntschermen.

4. Dossier – VERBETERINGEN

  • De opmaak-knoppen bij het invoeren van intake/rapportages blijven nu altijd goed in beeld staan
  • Je kunt nu zelf instellen welke tabs in het cliëntdossier je wilt gebruiken. Zie voor meer info: Cliëntdossier tabs instellen
  • Het consult-overzicht in het cliëntdossier toont niet meer de volledige rapportage, maar alleen de eerste regel
  • Verbeteringen in het maken en printen van documenten

5. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:

  • De weergave voor het instellen van Roosters is verbeterd
  • Als hoofdgebruiker kun je nu altijd je eigen rol aanpassen (Instellingen –> Algemeen –> Gebruikers)
  • Optie om groeidiagrammen te tonen in het onderdeel Metingen (BETA)
  • In een consult ‘Reeds voldaan’ aanvinken is verbeterd.
  • Documenten kunnen op naam gesorteerd worden
  • Verbeteringen in het invoerscherm van vragenlijsten voor cliënten
  • Maandweergave van de agenda is verbeterd.
  • Veel kleine foutjes en optimalisaties doorgevoerd.

Heb je vragen vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.