1. Cliënten e-mailen ivm corona NIEUW!
Je kunt nu tijdelijk een selectie of alle cliënten e-mailen ivm de coronacrisis.
Lees dit artikel voor meer informatie!
2. Agenda- VERBETERINGEN
- Bij het annuleren van een afspraak of het verwijderen van een afspraak uit de agenda kan nu direct een annuleringsmail verstuurd worden.
- Bij een afspraakverzoek van een cliënt waarvan het e-mailadres meerdere keren voorkomt, kun je nu zelf kiezen bij welke cliënt het verzoek hoort.
- De online afspraken planner voor cliënten kan nu in categorieën worden ingedeeld. Zie voor meer info: Cliënten zelf een afspraak laten plannen
- Het is nu mogelijk consulten en overige afspraken te kopiëren / plakken in de agenda. Op deze manier kunnen meerdere consulten met dezelfde cliënt snel ingepland worden.
3. Financieel – VERBETERINGEN
- Het crediteren van facturen is vereenvoudigd en kost nu minder klikken.
- Bij het factureren van workshops wordt de datum nu ook op de factuur gezet.
- Indien er alleen BTW vrijgestelde diensten gefactureerd worden, wordt er geen subtotaal ex- en inclusief BTW meer op de factuur getoond.
- Technische verbeteringen in de koppeling met e-Boekhouden.
4. Communicatie – VERBETERINGEN
- Er zijn nu meer opmaakmogelijkheden voor de cliëntschermen (client uitnodigen, online afspraken plannen etc). Dit stel je in via Instellingen –> Communicatie –> Ontwerp cliëntschermen.
4. Dossier – VERBETERINGEN
- De opmaak-knoppen bij het invoeren van intake/rapportages blijven nu altijd goed in beeld staan
- Je kunt nu zelf instellen welke tabs in het cliëntdossier je wilt gebruiken. Zie voor meer info: Cliëntdossier tabs instellen
- Het consult-overzicht in het cliëntdossier toont niet meer de volledige rapportage, maar alleen de eerste regel
- Verbeteringen in het maken en printen van documenten
5. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:
- De weergave voor het instellen van Roosters is verbeterd
- Als hoofdgebruiker kun je nu altijd je eigen rol aanpassen (Instellingen –> Algemeen –> Gebruikers)
- Optie om groeidiagrammen te tonen in het onderdeel Metingen (BETA)
- In een consult ‘Reeds voldaan’ aanvinken is verbeterd.
- Documenten kunnen op naam gesorteerd worden
- Verbeteringen in het invoerscherm van vragenlijsten voor cliënten
- Maandweergave van de agenda is verbeterd.
- Veel kleine foutjes en optimalisaties doorgevoerd.
Heb je vragen vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.