1. Bibliotheek voor vragenlijsten en rapportages

We hebben een bibliotheek aangemaakt waarin je je vragenlijsten en sjablonen kunt delen met andere MijnDiAd gebruikers. De bibliotheek is nu nog vrij leeg, dus deel je vragenlijsten en sjablonen, dan kunnen we samen de bibliotheek vullen!

 Klik hier voor meer info over de werking van de bibliotheek

2. Afspraakbevestiging kan voor verzending worden aangepast

Voordat je de afspraakbevestiging verstuurt kun je nog aanpassingen doen aan de standaard afspraakbevestigings e-mail. Zo kun je de tekst aanpassen of bijvoorbeeld een bijlage toevoegen.

3. Online afspraken plannen

  • Je kunt afspraakverzoeken die cliënten via het online afspraken plannen maken nu automatisch laten accepteren. Het verzoek wordt alleen automatisch geaccepteerd als het door de cliënt opgegeven e-mailadres overeenkomt met een e-mailadres van een cliënt die reeds in MijnDiAd bekend is. Je stelt het automatisch accepteren in via Instellingen –> Agenda –> Online afspraken plannen.
  • Er kan nu een tekst worden ingesteld die getoond wordt aan cliënten bij het online afspraken plannen. Deze tekst wordt getoond bij het opmerkingen-veld.
  • De weergave van de planner voor cliënten is geoptimaliseerd zodat deze beter toont op kleine schermen.
  • Je kunt nu instellen tot hoeveel maanden er vooruit ingepland mag worden. Standaard is dit 3 maanden.

4. Factureren op basis van tijd / uurtarief

Bij een behandeling kan nu worden ingesteld dat deze met een uurtarief gefactureerd moet worden. De tijd van het consult is dan bepalend voor het tarief van het consult. Zie voor de uitleg hierover: Kan ik werken met een uurtarief?

5. Instellen e-mail notificaties

Je kunt als gebruiker nu instellen welke notificaties je per e-mail wilt ontvangen.

  • Klik op Instellingen –> Algemeen –> Gebruikers.
  • Klik op Wijzig achter de gebruiker waarvan je notificaties wilt aanpassen. 
  • Klik op Notificaties en stel de notificaties in zoals gewenst.
  • Klik op Opslaan

6. Bestanden

In MijnDiAd kun je ook bestanden aan het dossier toevoegen. Vanaf heden is het mogelijk de bestanden in het dossier te sorteren en de naam van de bestanden aan te passen.

7. Veel kleine verbeteringen doorgevoerd, onder andere:

  • Door bij een debiteur op Wijzig te klikken kun je zien welke cliënten er gekoppeld zijn.
  • Profielfoto’s en gebruikerfoto’s kunnen nu eenvoudiger bijgesneden worden.
  • Debiteuren en crediteuren kunnen nu ook geëxporteerd worden.
  • Bij een factuur met veel regels wordt een 2e pagina gemaakt met een specificatie, zodat alles er netjes uit blijft zien.
  • Diverse kleine problemen opgelost.

Heb je vragen vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.