We hebben weer een aantal nieuwe mogelijkheden toegevoegd en optimalisaties doorgevoerd. Hieronder een overzicht van de wijzigingen per categorie.
1. BTW aanpassingen
- In het onderdeel ‘Factuur aanmaken’ kan er nu gekozen worden voor BTW vrijgesteld. Op deze manier wordt er geen 0% BTW meer op de factuur getoond. In de instellingen van de behandelingen is dit ook aangepast.
2. Instellingen afspraakherinneringen
- Via Instellingen –> Algemeen kan nu een standaardinstelling voor afspraakbevestigingen en afspraakherinneringen ingesteld worden. Nieuwe cliënten die worden toegevoegd zullen op basis hiervan wel of geen afspraakbevestigingen en of afspraakherinneringen ontvangen.
3. Bijlagen voor e-mails
- Aan de cliënt uitnodigings e-mail en aan de afspraakbevestiging e-mail kunnen nu bijlagen toegevoegd worden. Hierdoor kan bijvoorbeeld direct de behandelovereenkomst of een intakeformulier meegestuurd worden. Dit wordt ingesteld via Instellingen –> E-mail sjablonen.
- De e-mails aan ouders/verzorgers van kinderen is aangepast waardoor nu ook de voornaam van het kind getoond wordt.
4. Betalingen exporteren
- Het is nu ook mogelijk om betalingen te exporteren. Op deze manier kan er bijvoorbeeld gekeken worden hoeveel kasbetalingen er in een bepaalde periode gedaan zijn. De export wordt gemaakt via Facturatie –> Overzicht. Vervolgens klikt u op het icoontje met de 3 puntjes rechtsboven –> Betalingen exporteren.
5. Algemeen
- De Ondersteuning knop is verplaatst. In plaats van de button aan de rechterkant is er nu een vraagteken-icoon in de bovenbalk.
- In het dashboard-blokje Agenda is het mogelijk om te filteren op behandelaar.
Heeft u vragen over deze update? We horen het graag! Neem gerust contact met ons op.