Waarmee kunnen wij helpen?
Bekijk alle functies om je praktijkadministratie te stroomlijnen en eenvoudig te maken.
Praktijkagenda
Oude situatie
Met MijnDiAd
Door de digitale praktijkagenda krijgen je cliënten herinneringen en vergeten minder afspraken.
Cliënten kunnen zelf afspraken inplannen op tijdstippen die jij beschikbaar stelt, wat je veel heen en weer gebel en gemail scheelt.
Cliëntendossier / vragenlijsten
Oude situatie
Je e-mailt vragenlijsten, waarna sommige klanten deze uitprinten en dan invullen. Jij moet hun antwoorden dan weer gaan digitaliseren. Een foutje met mailen ligt op de loer, waarna privacygevoelige informatie op straat ligt.
Met MijnDiAd
Alle cliëntinfo op één plek. Een actueel cliëntbestand en nooit meer dossiers zoeken. Met een druk op de knop stuur je de vragenlijst mee met de afspraakbevestiging. De cliënt hoeft niet in te loggen maar kan meteen invullen. Je bent helemaal vrij in het samenstellen van je eigen sjablonen voor rapportages.
Facturen versturen / iDEAL
Oude situatie
Je kopieert en plakt gegevens in documenten. Je bent nauwkeurig bezig met codes, wat energie kost. Je weet: ik mag nu geen fouten maken. Niet alleen staat dat slordig maar er is een risico dat gegevens bij de verkeerde belanden.
Met MijnDiAd
Met een druk op de knop maak en verstuur je de factuur, die automatisch de juiste cliëntgegevens bevat. Geen risico op verkeerd versturen. Je vergeet nooit meer een consult te factureren. Klanten hebben als optie om met iDEAL te betalen. Kies voor factureren per consult of periodiek.
Communicatie met cliënt
Oude situatie
Met MijnDiAd
Je stuurt eenvoudig beveiligde berichten naar cliënten of collega zorgverleners. Deze berichten zijn alleen te openen met tijdelijke toegangscodes die per mail of SMS naar de ontvanger verzonden worden. Zo kun je makkelijk én veilig communiceren!
Uitgaven registreren
Oude situatie
Je hebt een ‘schoenendoos’ of Dropbox map met bonnen, waarna je boekhouder nog veel tijd kwijt is aan de verwerking. Soms ontbreken bonnen en betaal je te veel belasting. Je hebt geen tussentijds inzicht in je financiën.
Met MijnDiAd
Je hebt continu – dus vaker dan eens per kwartaal – inzicht in de financiële situatie. Foto’s van bonnen upload je via je telefoon naar MijnDiAd. Uitgaven bijhouden kost zo weinig tijd, voor jou of je boekhouder.
Producten en voorraad bijhouden
Oude situatie
Het is lastig om je producten mee te nemen in je administratie. Handmatig is het een gedoe en je wilt er geen apart en duur softwarepakket voor aanschaffen.
Met MijnDiAd
Verkoop je producten? In MijnDiAd kunnen producten aangemaakt worden. Je voegt ze eenvoudig toe op de factuur. Dit kan vanuit een consult, als je bijvoorbeeld een supplement verkoopt. Of er kan een losse factuur met producten worden gemaakt. Je kunt de voorraad bij laten houden, zodat je niet te laat bent met bijbestellen.
Banktransacties verwerken
Oude situatie
Je boekhouder moet alle kosten en betalingen van cliënten koppelen, wat je geld kost. Of het kost jou tijd om het zelf in je boekhoudsoftware te verwerken.
Met MijnDiAd
Banktransacties worden geïmporteerd en het systeem herkent de factuurnummers. Je mist niets meer en hebt veel vaker een bijgewerkt overzicht van de betalingen. Op dezelfde manier werk je je afschrijvingen bij. Ook de periodieke, zoals de huur. Die worden herkend en automatisch bijgewerkt.
De gebruiksvriendelijkste praktijksoftware zelf proberen?
Alle mogelijkheden van MijnDiAd
Alle functies die jouw kunnen helpen tijdens je dagelijkse werk.
Cliëntendossier
Al je cliëntgegevens, consult-rapportages, bestanden en vragenlijsten digitaal en veilig opgeslagen in Nederland.
Praktijkagenda
Snel afspraken plannen met cliënten via je laptop of smartphone. Werken met meerdere behandelaren en locaties mogelijk. Ook workshops en trainingen makkelijk plannen.
Facturen maken
Facturen stuur je met één druk op de knop. Stuur ze automatisch naar de mailbox van de cliënt of print ze uit.
Vragenlijsten
Ontwerp je eigen (intake)vragenlijst en laat deze digitaal invullen door je cliënten.
Eigen sjablonen maken
Maak je eigen sjablonen voor rapportage om het bijhouden van je dossier nog makkelijker te maken.
Digitaal akkoord gaan
Laat je cliënten digitaal akkoord gaan met je privacyverklaring of behandelovereenkomst.
Beveiligde berichten
In plaats van onbeveiligde e-mail stuur je met MijnDiAd eenvoudig beveiligde berichten naar cliënten en relaties.
Automatische afspraakherinneringen
Afspraakherinneringen (mail of SMS) worden automatisch verstuurd op basis van jouw praktijkagenda.
Trajecten
Maak een traject aan voor cliënten. Factureer een totaalprijs voor het gehele traject of maak een factuur per consult.
Online afspraken plannen
Laat je cliënten zelf afspraken plannen via je website. Alleen binnen de tijden die je hier zelf voor beschikbaar stelt.
Waarneming
Geef een waarnemer bij vakantie of afwezigheid eenvoudig tijdelijk toegang tot je cliëntdossiers.
Documenten maken
Een document maken is zo gedaan. Bijvoorbeeld een brief voor een verwijzer of behandelovereenkomst voor de cliënt.
Metingen
Voer metingen zoals bijvoorbeeld lengte en gewicht van de cliënt in. Het BMI kan dan automatisch worden berekend.
Cadeaukaarten en strippenkaarten
Verkoop cadeaukaarten en strippenkaarten. Het gebruik van de kaarten wordt automatisch in MijnDiAd bijgehouden.
iDEAL betalingen
Laat facturen met iDEAL betalen en gebruik het voor aanbetalingen op consulten of workshops.
Uitgaven bijhouden
De bonnen en facturen van zakelijke aankopen eenvoudig invoeren en opslaan.
Banktransacties verwerken
Importeer je banktransacties om snel betalingen op facturen te registeren en kostenboekingen aan te maken.
Producten en voorraad
Maak producten voor artikelen die verkocht worden. Houd eenvoudig de voorraad van deze producten bij.
Verjaardagsmail
Automatisch een verjaardagsmailtje op de verjaardag van de cliënt!
Tekenen op afbeeldingen
Teken digitaal op afbeeldingen. Geef bijvoorbeeld aan waar klachten zitten op een afbeelding van een lichaam.
Relaties
Maak relaties tussen cliënten aan, koppel bijvoorbeeld partners aan elkaar. En koppel de kinderen aan de ouders.
Takenlijst
Maak taken aan om herinnerd te worden aan acties die je nog moet uitvoeren. Of delegeer taken aan teamleden en houdt overzicht.
Statistieken
Altijd actueel inzicht in je omzet & kosten en direct inzicht urenverantwoording voor de belastingdienst op basis van je agenda.
Wachtlijst
Drukke praktijk? Gebruik de digitale wachtlijst om cliënten in te laten schrijven op de wachtlijst.
“Voorheen werden onze facturen met de hand in Word gemaakt wat erg tijdrovend was. Sinds MijnDiAd kost onze administratie veel minder tijd en komt het ook professioneler over bij onze cliënten.”
Richard Hees en Jellemieke Hees-Stauthamer